Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@14:07:53 GMT

احتمال لغو دیدار استقلال و هوادار

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۹۹۹

احتمال لغو دیدار استقلال و هوادار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالیکه کمتر از یک ساعت و نیم دیگر به شروع مسابقه دو تیم استقلال و هوادار تهران زمان باقی است اما دخالت برخی از عوامل که خود را به نوعی منتسب به باشگاه استقلال می‌دانند در جریان اجرای تبلیغات محیطی باعث شده که احتمال دارد این مسابقه از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا برخی افراد قصد دارند تبلیغات محیطی اطراف زمین در این مسابقه را بدون مجوز و هماهنگی سازمان لیگ فوتبال تغییر بدهند. در حال حاضر مسئولان مشغول رایزنی برای حل این مشکل هستند.

استقلال در هفته نخست لیگ برتر ساعت ۱۸ باید به مصاف هوادار تهران برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115680 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد. این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و ۲ پاس گل ثبت کرد و در ۲۹ مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و ۳ امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم ۲ گل و ۲ پاس گل در ۲۹ مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال ۱۴۰۲ برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها ۶ مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و ۱۱ بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف‌تر از سال‌های قبل بود و در این حضور‌های کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابوالفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمد‌های مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و ۱۴۰۳ می‌تواند ادامه روندی باشد که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش گرفته بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای