Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد خسروی عصر چهارشنبه در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سقز اظهار داشت: برای افزایش توان برق شهرک صنعتی سقز، شروع عملیات اجرایی فاز ۲ ناحیه صنعتی سقز، رفع مشکل سند واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سقز با همکاری اداره ثبت از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی در خصوص بازپس‌گیری چند زمین واگذار شده و اجرایی نشده در شهرک صنعتی سقز، رفع مشکل روشنایی شهرک صنعتی سقز، تلاش در جهت راه اندازی فاز ۲ ناحیه صنعتی صاحب و عزم جدی برای راه اندازی شهرک صنعتی سقز ۲، قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی به ۲ سرمایه گذار جوان حاضر در جلسه و فعال در شهرک صنعتی سقز و سه تن از سرمایه گذاران تلاشگر سقزی که در واحد استیجاری مشغول تولید هستند، قول واگذاری زمین داد.

 معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه سقز هم با اشاره به کمبود زمین برای سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی صاحب و شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان، خواستار تلاش شرکت شهرک های صنعتی کردستان برای راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۲ و ۳ شد.

لطیفه نوروزی اضافه کرد: ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی جدید در شهرستان سقز به دلیل اتمام ظرفیت زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران، امری ضروری است.

وی بر اجرای طرح توسعه فاز ۲ ناحیه صنعتی صاحب و پیگیری و رفع مشکل اسناد زمین های شهرک صنعتی سقز، تکمیل زیرساخت های ناحیه صنعتی صاحب و اصلاح روشنایی شهرک صنعتی سقز تاکید کرد.

نوروزی یادآور شد: افزایش توان برق شهرک صنعتی سقز و تعیین تکلیف زمین ها و واحدهای راکد غیر قابل بازگشت به تولید، در دستور کار قرار دارد و برای اجرای این امور، از هیچی تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جمعی از مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی سقز هم خواستار رفع مشکلات ساختاری این مکان های سرمایه گذاری شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کردستان رونق تولید شهرک صنعتی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کردستان رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت کردستان رونق تولید شهرک صنعتی سقز ناحیه صنعتی صاحب فاز ۲ ناحیه صنعتی شهرک صنعتی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رضا شهمرادی  گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

وی افزود: در این شهرک پنج واحد صنعتی فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل پایدار هستند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

طبق گزارش مسوول شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب (حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال)، برق ( تامین سه مگاوات برق)، گاز (ایجاد شبکه) و مخابرات (انتقال فیبرنوری) آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند