Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@10:31:44 GMT

تیپ جدید سحر قریشی در داخل ماشین + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۱۲۸

سحر قریشی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام سحر قریشی است. سحر قریشی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سحر قریشی را ملاحظه می‌کنید.

شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی به صورت ناگهانی در فضاهای مجازی منتشر شد اما مدتی بعد این خبر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با انتشار یک فیلم لو رفته از سحر قریشی و طارمی در کشور قطر و همچنین تصاویر منتشر شده از رابطه‌ی نزدیک این دو نفر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد که این دو در یک رابطه عاشقانه بودند اما در نهایت این رابطه هم به جدایی ختم شد.

واکنش سحر قریشی به خبر ازدواجش با فوتبالیست سرشناس بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی و برادرش در هیئت+عکس فیلم های سحر قریشی

او در فیلم های سینمایی دردسر بزرگ (89)، حال خوب من، نردبان چوبی، سیسیلی ها، نارمک، محرمانه تهران، گشت ارشاد، ساعت شلوغی، دوباره با هم، اکباتان (90)، همه چی آرومه، شهر تنهایی، زن، مرد، زندگی (91)، شیر یا خط، یه اتفاق ساده، نازنین، روزگاری عشق و خیانت، دربست آزادی، پنج ستاره، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، آتیش بازی (92)، شیوا، خانه کاغذی، شیفت شب، شانس، عشق، تصادف، ۲ دوست، همسر دات کام، دریاکنار، تگرگ و آفتاب، پانسیون دختران (93)، من و شارمین، رسوایی ۲، آبنبات چوبی، کارگر ساده نیازمندیم، آس و پاس، (94)،سه بیگانه، ثبت با سند برابر است، بگذارید میترا بخوابد، پا تو کفش من نکن (95)، خالتور (96)، عشقولانس، همه چی عادیه، نیوکاسل، آپاچی، ایکس لارج (97)، نارگیل (98)، تک خال، زن ها فرشته اند ۲ (99)، سریال های تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (89)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (90)، دادستان (99) و مجموعه های نمایش خانگی سه خط موازی (90)، بچه های لواسان (91)، آسپرین (95)، ۱۳ شمالی، رقص روی شیشه (97) حضور داشته است.

سحر قریشی و‌نیوشا ضیغمی در زنها فرشته اند ۲ + عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سحر قریشی سحر قریشی در ماشین تیپ جدید سحر قریشی سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان اندیمشک اظهار کرد: با صدور دستور قضائی و با انجام عملیاتی توسط مأموران فراجا از یک مکان تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهر اندیمشک، بیش از سه هزار لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

حسن سپهوند افزود: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

مهدی امیری، دادستان شوشتر گفت: نیروهای سپاه شوشتر با همکاری فراجا موفق به کشف هزار و ۵۰ لیتر قوطی مشروبات الکلی خارجی شدند که در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر، ۲ خودرو توقیف و یک منزل مسکونی پلمب شد.

کد خبر 6063699

دیگر خبرها

  • مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • ماشین که جوش میاره درب رادیاتور را باز نکنید + فیلم
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • رابطه خِرَد و خوش رفتاری از نگاه امام حسن مجتبی (ع)
  • اشک ریختن وینیسیوس در کنفرانس خبری برزیل پس از سوال خبرنگار در رابطه با نژاد پرستی / فیلم
  • روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که مذاکره کنیم/ در داخل کشور ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به‌ راحتی می‌تواند از برجام خارج شود/ عربستان و اسرائیل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند