Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم استقلال تهران در نخستین بازی خود از فصل جدید لیگ برتر فوتبال به سختی از سد هوادار گذشت. خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تازه لیگ برتری هوادار بود که در پایان این بازی زیبا و مهیج این آبی‌پوشان پایتخت بودند که موفق شدند با تک گل جعفر سلمانی در دقیقه ۶۰ از سد شاگردان رضا عنایتی بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در نیمه اول بازیکنان دو تیم هیچ کارت زرد و قرمزی دریافت نکردند و به غیر از چند موقعیت نصف و نیمه، بینندگان یک بازی سرد و پر اشتباه را شاهد بودند، اما در نیمه دوم فرهاد مجیدی با انجام برخی تغییرات روند بازی را به سود استقلال تغییر داد تا اینکه در دقیقه ۵۴ روی حرکت ارسلان مطهری صاحب یک ضربه پنالتی شدند و وریا غفوری توپ را وارد دروازه هوادار کرد، اما داور رای به تکرار پنالتی داد، ولی این بار ضربه کاپیتان استقلال با مهار دروازه‌بان هوادار روبرو شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   حملات دامنه‌دار استقلال تمامی نداشت تا اینکه در دقیقه ۶۰ جعفر سلمانی با یک ضربه زمینی و از پشت محوطه گل برتری استقلال را به ثمر ساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     ترکیب استقلال:   سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری.   سرمربی: فرهاد مجیدی   ترکیب هوادار:   مسلم حق شناس، دانیال کردستانی، حسین صادقی، محمد قاضی، پیمان میری، معین عباسیان، نیما انتظاری، محسن طرهانی، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، مهدی عبدی   سرمربی: رضا عنایتی بیشتر بخوانید: توقف یک نیمه‌ای استقلال در آزادی مقابل هوادار

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال استقلال هوادار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!