Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل آموزش و پرورش اذربایجان غربی روز چهارشنبه در آغاز بکار این خط تلفنی گفت: خط ملی نماد یا خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان یکی از زیرساخت‌های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است که در کنار ابزارهای دیگر در حوزه سامانه نماد به ما کمک می‌کند مدل‌های مختلف فوریت‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموزان را در سراسر کشور در قالب یک سیستم یکپارچه فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: دسترسی آسان به مراکز مشاوره، یکپارچه سازی خدمات مشاوره و به روزآوری روش‌های جدید، واکنش سریع در فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از اهداف این طرح است.

منافی با بیان اینکه ۱۱دستگاه اجرایی در ارتباط با طرح نماد با آموزش و پرورش همکاری می کنند؛ اظهارکرد: طرح نماد با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه، دانش آموزان و خانواده را در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی آگاه و هدایت می کند.

وی افزود : طرح نماد تا سالتحصیلی گذشته بصورت پایلوت در شهرستان های نقده، ماکو و ناحیه ۲ ارومیه اجرا می شد اما برای سالتحصیلی جدید در تمامی مدارس استان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای ۶۴۶ هزار دانش آموز و ۳۸ هزار فرهنگی است.

برچسب‌ها نقده آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده آذربایجان غربی ارومیه نقده آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از ۲۵ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سوادرسانه‌ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و شیمی برگزار می‌شود.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی گفت: درصد قبولی در مرحله اول المپیاد‌های علمی در استان نسبت به شرکت کننده در سال گذشته هشت درصد بود که طی امسال به ۱۱ درصد رسید.

مرحله دوم المپیاد‌های علمی به صورت متمرکز در محل سالن اجتماعات دبیرستان استعداد‌های درخشان دوره دوم شهیدمدنی ناحیه ۴ تبریز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور