Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ژاوی هرناندز، سرمربی السد در توصیف فوتبال ایران و بازی در ورزشگاه آزادی تهران گفت: اگر بخواهم فوتبال در ایران را با یک عبارت توصیف کنم باید بگویم شور و اشتیاق. هرگز تا به حال چنین شوری در فوتبال را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام.

وی ادامه داد: بازی در استادیوم آزادی فوق‌العاده است، به نظرم بهترین جو استادیومی است که تا به حال در دوران فوتبالم تجربه کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا اگر با کسی در فاصله یک متری‌تان صحبت کنید، صدایتان را نمی‌شود. هواداران ایرانی فوق‌العاده‌اند، فوتبال همه چیز آنهاست و حضور در چنین جوی در استادیوم آزادی یک تجربه استثنایی برای هر بازیکن و مربی است.

وی ادامه داد: من خوش شانس بوده‌ام که مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی کرده‌ام. آنها تیم‌های با کیفیت بالایی هستند و توانایی فیزیکی بالایی دارند و می‌توانند از حضور تماشاگران و شور و هیجان آنها به خوبی به نفع خود استفاده کنند.  

سرمربی تیم فوتبال السد قطر درباره توانایی بازیکنان ایرانی گفت: بازیکنان ایرانی بازیکنان قدرتمند و با کیفیتی هستند و همانطور که در جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی مقابل اسپانیا دیدیم، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. اسپانیا برای پیروزی در آن بازی حسابی به زحمت افتاد و همانطور که دیدید روی یک تصادف هم به گل رسیدند.

ژاوی اظهارداشت: به نظرم تیم ملی ایران تیم بسیار آماده‌ای است و یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیاست.

وی که آخرین بازی دوران بازیگری‌اش را در تهران و ورزشگاه آزادی انجام داده درباره این دیدار و گرفتن عکس تیمی با پرسپولیس گفت: آخرین بازی دوران فوتبال من در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس بود و هواداران این تیم برایم سنگ تمام گذاشتند. هر زمان که به ایران رفتم رفتار بسیار خوبی با من شد و آنها استقبال فوق‌العاده‌ای از من کردند. در آن بازی پایانی که با پیراهن السد مقابل پرسپولیس قرار گرفتم، ایرانی‌ها احترام و استقبال بی‌نظیری از من کردند و به همین دلیل همیشه در یادم باقی خواهند ماند و از آنها متشکرم.  

سرمربی تیم السد قطر در خصوص این شوخی که در ایران می‌گفتند او پس از سفر به تهران راننده را برای عبور از خیابان‌ها راهنمایی می‌کرد، گفت: بگذارید یک خاطره برایتان تعریف کنم. وقتی با تیم السد به فرودگاه تهران رسیدیم، هیچ ایده‌ای در مورد شور و اشتیاق هوادارن ایرانی در مورد خودم نداشتم.

وی اضافه کرد: یادم می‌آید، مجبور شدیم با مرتضی پورعلی گنجی از در پشتی خارج شویم و داخل یک ماشین پلیس مستقیم به هتل برویم. چرا که گفتند نمی‌توانم با اتوبوس تیم بروم، این شور اشتیاق هواداران ایرانی را تصور کنید. آنها با شال و پیراهن بارسلونا که نام من رو آن حک شده بود، بیرون فرودگاه منتظر من بودند. حس عجیبی بود، تا به حال در تمام طول دوران فوتبالم چنین شور و اشتیاقی را ندیده بودم. از همه آنها به خاطر عشقی که به من دادند سپاسگزارم.

ژاوی درباره ناکامی‌اش مقابل پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان و سیو لحظه آخری علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: این یک خاطره بد برای من است چون اگر آن توپ وارد دروازه می‌شد ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کردیم. در آن صحنه بازی مقابل پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بازی، ضربه سر من را بیرانوند بی نظیر مهار کرد. اگر آن توپ گل می‌شد، ما به فینال می‌رسیدیم، اما در نهایت پرسپولیس به فینال رسید و آنجا شکست خورد. این صحنه دیدنی است، اما برای من و السد، یک خاطره منفی به حساب می‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: السد ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران مرتضی پورعلی گنجی لیگ قهرمانان آسیا استقلال السد باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران ژاوی هرناندز علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان آسیا مرتضی پورعلی گنجی ورزشگاه آزادی استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس دوران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی به بهترین اتفاق ممکن در سال جدید رسیده است و تیمش با کسب دو پیروزی ارزشمند در جدال مقابل ذوب آهن در اصفهان و در ادامه فولاد خوزستان اکنون با رسیدن به 6 امتیاز کار را استارت زده است تا آنها امیدوارکننده به دنبال ادامه مسیر باشند.

سرمربی شمس آذر که به تازگی سالروز تولد خود را پشت سر گذاشته، بهترین کادوی تولدش را از شاگردانش با کسب دو پیروزی دریافت کرده است. با این حال سرمربی جاه طلب شمس آذر اتفاق بزرگتری را در ذهن دنبال می‌کند. او در شرایطی در نیم فصل اول و در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد که شاید کم تجربگی شاگردانش نقش پررنگی در این بازی داشت.

با این حال اکنون در دومین حضور شمس آذر در استادیوم آزادی و در تقابل با استقلال و تفکرات جواد نکونام او با بالاترین توان و انگیزه مسیر کامیابی در این جدال را دنبال می‌کند و به خوبی از اهمیت این بازی آگاه است. شمس آذر در بازی رفت نیز در قزوین بازی درخشانی را برابر استقلال به جا گذاشت و توانست مقابل تیمی که از قدرت تدافعی بالایی برخوردار است در نهایت دو گل به ثمر رسانده و با تساوی دو – دو کار را خاتمه دهد.

اکنون بعد از دو برد روحیه بخش در ابتدای سال جدید و دستیابی به جایگاه مناسب در جدول لیگ برتر علیرغم کسر سه امتیاز، سعید دقیقی برای تکمیل جشن تولد خود و کادوی ویژه شاگردانش، چشم به امتیاز در جدال با آبی‌پوشان دارد.

دیگر خبرها

  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • لورکوزن با کلوپِ خودش خوش و بش کرد! (عکس)‏
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • ژاوی: سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم؛ این بهترین مقطع فصل ماست
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • پرسپولیس و گلزنی در تمام بازی‌های خانگی این فصل!