Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر بسکتبال برای تیم شیمیدر قم با پیروزی آغاز شد.

دیدارهای گروه ب لیگ برتر بسکتبال امروز چهارشنبه در سالن آزادی تهران پیگیری شد و در دومین بازی، شیمیدر قم با نتیجه 89 بر 50 مقابل پدافند مشهد به پیروزی رسید. نتایج کوارترهای این بازی  25 بر 11، 21 بر 12، 19 بر 15 و 24 بر 12 بود.

به گزارش طرفداری، سینا واحدی 18 و نوید رضایی فر 19 امتیاز برای شیمیدر و علی نصیری 10 امتیاز و 7 ریباند پدافند کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه لیگ برتر بسکتبال، فردا پنجشنبه 29 مهر، از ساعت 15 صنایع هرمزگان با آکسون تهران روبه‌رو می‌شود. بازی دو تیم آویژه صنعت مشهد و مس رفسنجان هم لغو شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم طبیعت در تهران مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت.   طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شود.    در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.   تیم طبیعت در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف