Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:22:01 GMT

مهدوی کیا: با مجیدی تماس گرفتم و مشکلی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۲۲۷

مهدوی کیا: با مجیدی تماس گرفتم و مشکلی نیست

سرمربی تیم امید ایران ابراز امیدواری کرد باشگاه‌ها به تعامل مناسب برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خود دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم امید ایران درباره حضورش در حاشیه دیدار دو تیم استقلال و هوادار تهران گفت: بازی بدی نبود. همیشه بازی اول خیلی سخت است و تقریبا بازی سختی بود. بازیکنان امید حاضر در این بازی هم بد نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آمده بودیم تا آنها را ببینیم.

 

وی درباره بحث در خصوص عدم همکاری تیم‌ها برای صدور مجوز حضور بازیکنان رده امید در اردوی تیم امید نیز اینطور واکنش نشان داد: وظیفه من نیست که صحبت کنم و فدراسیون با توجه به قوانینی که داشته برخورد کرده. اما همیشه دوست داشتیم که تعامل خوبی بین تیم امید و باشگاه‌ها شکل داشته باشد. امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود. 

 

مهدوی کیا درباره اینکه آیا با توجه به اینکه استقلال 4 بازیکن و پیکان 3 بازیکن در این رده دارند، آیا تعاملی برای حضور آنها در اردوی تیم ملی شکل گرفته گفت: بله، مشکلی نیست و در این زمینه با فرهاد مجیدی هم صحبت کردیم. ما با آقای مجیدی صحبت های خوبی در هفته گذشته داشتیم و ایشان مشکلی نداشتند و ما در نهایت از استقلال سه بازیکن خواهیم برد. لیست نهایی چند روز دیگر اعلام خواهد شد و در لیست نهایی ما از هر تیمی نهایت سه بازیکن خواهیم داشت.

تیم امید ایران فرهاد مجیدی استقلال تهران مهدی مهدوی کیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران فرهاد مجیدی استقلال تهران مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!