Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:54:02 GMT

حاشیه‌های بازی استقلال و هوادار

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۲۳۱

حاشیه‌های بازی استقلال و هوادار

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

پس از اعلام پنالتی به نفع تیم استقلال در دقیقه ۵۴، وریا غفوری پشت توپ برای زدن این ضربه ایستاد و این توپ را به گل تبدیل کرد اما داور بازی دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و کاپیتان استقلال این ضربه را نتوانست به گل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث خوشحالی تیم هوادار شد و استقلالی‌ها در این بین اعتراض شدیدی به داور مبنی بر تکرار ضربه پنالتی داشتند.

پس پنالتی از دست رفته استقلال، آبی‌ها انگیزه مضاعفی پیدا کردند و شور و حال بیشتری برای به ثمر رساندن گل اول داشتند که در نهایت جعفر سلمانی در دقیقه ۵۸ موفق شد گل شاگردان مجیدی را به ثمر برساند.

بعد از این گل، شاگردان فرهاد مجیدی فضای آرام‌تری به خود گرفتند و فرهاد مجیدی با حضورش در کنار خط با نکات خود سعی داشت، مدیریت بازی دست آبی‌پوشان باشد. مجیدی در یکی از صحنه‌های بازی، اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری نشان داد.

در یکی از صحنه‌های مسابقه که بازی متوقف شده بود، رضا عنایتی سرمربی هوادار در حالی که توپ به سمتش می‌آمد، با یک ضربه توپ را به میانه زمین فرستاد. البته چون این توپ نباید به داخل زمین می‌آمد، سید حسین حسینی این توپ را به خارج از زمین فرستاد.

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال که شرایط مبهمی در جمع آبی‌پوشان پایتخت دارد، با لباس شخصی در استادیوم حاضر شد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و حال خاصی جمع آبی‌پوشان پایتخت را فرا گرفت و پس از آن استقلالی‌ها با دریافت ۳ امتیاز این بازی، زمین مسابقه را ترک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تیم فوتبال هوادار آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای از سیدحسین حسینی برای ادای توضیح به این کمیته دعوت کرده است.

در این رابطه به نظر می‌رسد دلیل دعوت از سیدحسین حسینی واکنش او در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به جریمه 300 میلیونی در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک باشد.

در پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار خانم در چمن حضور یافت که با ممانعت یگان حاضر در استادیوم مواجه شد. دخالت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای خروج این هوادار و در ادامه تنش‌های شکل گرفته، باعث شده بود تا کمیته انضباطی طی حکمی جریمه 300 میلیونی برای وی در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی اما در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به این جریمه واکنش جالبی داشت و در چند مرحله با اعلام این موضوع که "جریمه 300 میلیونی فدای سر هوادار خانم" نسبت به آن موضع خود را اعلام کرد: "اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"

اکنون کمیته انضباطی بعد از دیدار استقلال مقابل شمس آذر با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به نظر می‌رسد در این خصوص به دنبال ارائه توضیحات کاپیتان استقلال باشد. سیدحسین حسینی البته با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز مواجه است و در آستانه دیدار حساس و سرنوشت ساز این تیم مقابل تراکتور، باید دید کمیته انضباطی در خصوص وی چه حکمی صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد