Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی لایپزیش مورد توجه تیم های منچستری قرار گرفته است.

دنی اولمو، هافبک تهاجمی 23 ساله و اسپانیایی باشگاه لایپزیش مورد توجه چندین باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از کریستین فالک از بیلد، بارسلونا به جذب رحیم استرلینگ و دنی اولمو علاقه دارد اما انتقال هافبک اسپانیایی لایپزیش به بارسلونا با توجه به وضعیت اقتصادی این باشگاه، بعید به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز به جذب اولمو علاقه مند هستند و در صورتی که کاتالان ها نتوانند این هافبک جوان را به خدمت بگیرند، این احتمال وجود دارد که یکی از دو باشگاه شهر منچستر برای جذب او اقدام کنند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • تظاهرات اسپانیایی‌ها علیه گردشگری انبوه
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید