Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار تهران در حکمی محمد شوریابی را به سمت سرپرست هیئت مرکزی گزینش شهرداری نهران منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی محمد شوریابی را به سمت سرپرست هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران منصوب کرد.
محمد شوریابی سرپرست هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران، دانش آموخته حقوق جزا و جرم شناسی در مقطع کارشناس ارشد از مدرسه عالی شهید مطهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
از اهم فعالیت های مدیریتی و اجرایی شوریابی می‌توان به؛ ریاست بسیج مدرسه عالی شهید مطهری از سال76الی80، عضو هسته گزینش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عضو کارگروه تخصصی پیشگیری از جرایم و تخلفات وزارت دفاع، مدیر کل و رئیس مرکز صلاحیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی زمینی، دبیر کمیسیون صلاحیت و رسیدگی به تخلفات، مدرس و استاد عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عضو کارگروه تخصصی صیانت از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی گزینش شهرداری سرپرست هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد