Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسن‌پور مدیرکل تعزیرات خراسان‌جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال سه هزار و ۶۵۱ پرونده ورودی به شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی داشته‌ایم و در همین مدت سه هزار و ۷۰۴ پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط زمان رسیدگی در شعب تعزیرات خراسان‌جنوبی حدود ۱۸ روز است، افزود: متخلفین در ۶ ماهه نخست امسال به ۳۹۱ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور ادامه‌داد: البته تعزیرات حکومتی تنها به دنبال حقوق دولتی نیست بلکه اگر شهروندی در موضوعی های مختلفی، چون گران فروشی شکایتی داشته باشد، بعد از بررسی کارشناسی و اثبات ادعای او متخلف هم باید مبلغ دریافتی اضافی را به شاکی پرداخت کند و هم به واسطه از بین بردن نظم بازار به جریمه در حق دولت نیز محکوم می‌شود.

۱۲۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون و ۵۰۸ هزار ریال در حق دولت وصول شد

وی افزود: در ۶ ماهه امسال حدود هفت میلیارد و ۲۶۹ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال در حق شاکیان خصوصی و ۱۲۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون و ۵۰۸ هزار ریال در حق دولت از متخلفین وصول شده است که نشان می‌دهد حق شاکی خصوصی نیز برای ما محترم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورودی پرونده‌ها به شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی به نسبت مدت مشابه پارسال ۸۰ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش پرونده‌های ورودی نظارت بیشتر بازرسان بر بازار بوده است.

حسن‌پور گفت: اگر بخواهیم در همه گلوگاه‌های مرزی و در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی شعبه تعزیرات حکومتی داشته باشیم نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتر و مهم‌تر از همه نیروی انسانی داریم و در حال حاضر در خوسف، زیرکوه، سربیشه و سرایان اداره مستقل تعزیرات حکومتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های این شهرستان‌ها معمولاً در شهرستان‌های مجاور رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: در هر حال نهایت تلاش ما بر این است که مردم دسترسی آسان به خدمات تعزیرات حکومتی داشته باشند.

۷۹۷ فقره پرونده قاچاق سوخت داشته‌ایم

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال تعداد ۷۹۷ فقره پرونده قاچاق سوخت داشته‌ایم، افزود: در مورد جا به جایی دام نیز باید دام پلاک‌کوبی و گواهی بهداشت و بارنامه داشته باشد وگرنه قاچاق محسوب می‌شود.

حسن پور یادآور شد: طبق سیاست‌های جدید تعزیرات حکومتی طرح بازدید و نظارت از واحد‌های تولیدی و توزیعی را با گشت‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت روزانه داریم.

وی گفت: مردم می‌توانند تخلفات را از طریق تلفن ۱۳۵ گزارش کنند.

انتهای پیام /ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی واحدهای تولیدی و توزیعی گران فروشی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی حق دولت حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی