Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:07:07 GMT

باخت نفتی ها در گام نخست لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۵۰۱

باخت نفتی ها در گام نخست لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، اولین بازی لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان مقابل ذوب آهن اصفهان در دقیقه ۹۱ به شکست انجامید و شاگردان علیرضا منصوریان نتیجه ی بازی را به اصفهانی ها واگذار کردند.

گلزن این بازی عارف رستمی بود که با باز کردن دروازه ی نفتی ها سبب شد سوت پایان این رقابت یک بر صفر به نفع تیم خود به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان این روزها به دلیل ابتلای سرمربی خود به کرونا تمرینات را به با حضور مربی ها و زیر نظر علیرضامنصوریان به صورت اینترنتی انجام می دهند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود