Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آبادان، محمد خرمگاه پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن  در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در ابتدا به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که تیم ذوب‌آهن از نظر بدنی خیلی از ما جلوتر است. تلاش کردیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه دلخواه خود برسیم، اما دقیقه 1+90 با یک غفلت گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازیکنان ما به دلیل خستگی دچار اشتباه شوند و تاکید کرده بودیم که اگر اشتباه نکنیم از تیم حریف گل نمی‌خوریم. عملکرد فردی چند بازیکن باتجربه در صحنه‌ای که گل خوردیم می‌توانست بهتر باشد. مقصر کادر فنی است که نتوانست بیشتر از این بازیکنان را توجیه کند. وقتی شکست می‌خوریم یعنی تمام تیم باخته است و این موضوع شامل کادر پزشکی و مربیان و بازیکنان می‌شود، چون ما یک تیم هستیم. امیدوارم در روزهای باقی مانده بتوانیم برای بازی بعدی مقابل تراکتور شرایط خوبی را رقم بزنیم. 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: فقط و فقط از بزرگترهای تیم انتظار داشتیم که جوان‌ترها را آگاه کنند. گل خوردن در دقیقه 2+90 بچگانه بود. فقط امیدوارم در بازی‌های بعدی بازیکنان باهوش باشند تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم منصوریان هم زودتر به مجموعه اضافه شود، چون هدایت از راه دور برای هر دو طرف سخت است. حضور منصوریان انرژی مضاعفی به همه می دهد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

خرمگاه درمورد شرایط مالی تیم نفت آبادان، گفت: من درمورد مسائل فنی صحبت می‌کنم و به خودم اجازه نمی‌دهم درمورد مسائل مالی تیم حرف بزنم، چون در حیطه کاری من نیست. ما شرایط بدنسازی و آماده‌سازی خوبی نداشتیم و شرایط‌مان را می‌دانستیم. استراتژی امروز ما این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و از فرصت‌ها و اشتباهات حریف سود ببریم. تا دقیقه 2+90 موفق بودیم، اما روی یک اشتباه ذوب‌آهن به پیروزی رسید.

وی درخصوص تعویض‌های تیم نفت، عنوان کرد: فقط باید تلاش کنیم که در بازی بعدی چنین اشتباهاتی نکنیم. این اشتباه ما کادر فنی بود که نتوانستیم خوب تیم را هدایت کنیم. مرحله بعد هم به بازیکنان بزرگتر تیم مربوط می‌شود که خودشان لیدر هستند و از آنها توقع داریم. شک نداریم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم، اما هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. شرمنده مردم خوب آبادان هستیم و عذرخواهی می‌کنیم. فوتبال را باختیم و باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم تا فوتبالی که مدنظر آبادان است را بازی کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا خط حمله تیم مشکل دارد یا خیر، تصریح کرد: همه موارد به بحث بدنی بازیکنان برمی‌گردد. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است و وقتی به نیمکت آمد حالش بهم خورد و این یعنی ما از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. بازهم تکرار می‌کنم؛ بهانه نمی‌آوریم، اما واقعیت‌ها را می‌گوییم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان نظر بدنی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر