Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی گل گهر معتقد است این تیم به تراکتور موقعیت نداده است.

به گزارش ایلنا، تیم گل گهر موفق شد فصل جدید لیگ برتر را با برتری چهار بر یک مقابل تراکتور شروع کند. صحبت های مجبتی سرآسیایی که در غیاب قلعه نویی وظیفه هدایت تیم از کنار زمین را بر عهده داشت را در نشست خبری گفت: بازی بسیار باکیفیت و جان داری بود و بابت آن به بچه ها خدا قوت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه با شناخت کمی از حریف وارد زمین شدیم ولی می دانستیم که تیم های فیروز کریمی تیم های فوتبال بلدی هستند. موفق شدیم شرایط بازی را در اختیار بگیریم و به گل های بیشتری برسیم که دلیل آن کنترل بیشترمان بر بازی بود.

مربی گل گهر گفت: تراکتور تیم خوبی بود و با یک تغییری که نسبت به بازی با النصر داشت بازی خوبی انجام داد. به این تیم هم خدا قوت می گویم. در نیمه دوم هم شرایط بازی را در دست داشتیم و موقعیت کمی به تراکتور دادیم. بازی را کنترل کردیم و سعی مان این بود که کمی عقب بنشینیم و به دنبال استفاده از ضدحملات بودیم. موقعیت های زیادی هم به دست آوردیم اما با بی دقتی و تمرکز کم از دست شان دادیم.

وی در پایان اظهار داشت: باید عادت بکنیم که وقتی با گل زیاد جلو هستیم گل نخوریم؛ دریافت گل از تراکتور یک اتفاق بد برای ما بود. با اینکه داور قضاوت خوبی داشت ولی صحنه پنالتی مشکوک بود و به نظرم خطا انجام نشد. البته با این وجود به نظر داور احترام می گذاریم و خوشحالم که قدم اول را محکم برداشتیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود

سرمربی میلان گفت باید اعتراف کرد تیمش در سطح مورد انتظار ظاهر نشده و رم با عزم و کیفیت بالاتر شایسته صعود بوده است. 

میلان نه تنها موفق نشد شکست دور رفت مقابل رم را جبران کند، بلکه در المپیکو هم شکست خورد تا ماجراجویی آنها در لیگ اروپا به پایان برسد.

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما با تاسف این رقابت ها را ترک می کنیم. رم در مجموع دو بازی عزم و کیفیت بالاتری نشان داد و بنابراین آنها شایسته صعود بودند. ما قطعا کمبود کیفیت داشتیم. جدا از اینکه موقعیت های مهمی را خلق نکردیم، در بعضی موقعیت ها در محوطه جریمه حریف باید بهتر عمل می کردیم. باید از 10 نفره شدن آنها بیشتر استفاده می کردیم اما عزم و کیفیت لازم برای تغییر نتیجه را نداشتیم. ما شدت مناسبی در بازی نداشتیم. باید توپ را سریع تر به گردش در می آوردیم اما روی توپ های آخر دقت نداشتیم و کیفیت لازم برای گلزنی در موقعیت ها را نیز نداشتیم. 

از پیولی خواسته شد دو گل دریافتی میلان را آنالیز کند زیرا روی گل اول مانچینی زودتر از همه به توپ رسید و روی گل دوم نیز لوکاکو توانست گابیا را کنار بزند:

روی گل اول حرکت مانچینی را ندیدیم. روی گل دوم تعداد نفرات ما بیشتر بود و باید جلوی آن را می گرفتیم. همان طور که گفتم، باید اعتراف کنیم در سطح مورد انتظار بازی نکردیم. 

علاوه بر لیائو که انتقادات از او بالا بود، تئو هرناندز هم امشب نا امیدکننده ظاهر شد:

پس از چنین شکستی، نمی توان فقط در مورد نفرات که در سطح استاندارد خود نبوده اند، صحبت کرد. قضیه بیشتر از این ها است. رم خوب بازی کرد اما ما می توانستیم با نتایج بهتری این دو بازی را تمام کنیم و این کار را نکردیم زیرا در سطح بالایی بازی نکردیم. رم منظم و سازمان یافته بود. ما در فاز دفاع و حمله ناکارآمد بودیم. وقتی از موقعیت های کم، انقدر گل دریافت می کنید و 40 شوت دارید و فقط روی کرنر با ضربه گابیا به گل می رسید، یعنی کیفیت ما در حد خودمان نبود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • ذوب آهن هتل خود را به سپاهان داد!
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)