Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@20:07:35 GMT

عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۶۲۱

عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان آبی پوشان پایتخت موفق شدند هوادار را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند.  

«رضا عنایتی» سرمربی تیم تازه لیگ برتری هوادار در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: برای شروع بازی بدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم مقابل تیم با شخصیتی بازی می‌کنیم که خیلی منسجم بازی می‌کند. فکر می‌کنم بد بازی نکردیم اما خیلی راضی نیستم. امیدوارم به خودباوری برسیم.  

وی افزود: به تیم استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم از بازی بعد کیفیت فوتبالی بهتری داشته باشیم.  تفکرات زیادی داریم و کارهای بزرگی باید انجام دهیم اما حالا باید ریکاوری داشته باشیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم هوادار تصریح کرد: ما جدول امسال را به دو قسمت تقسیم ‌کنیم. پنج، ۶ تیم که مشکل مالی ندارند و ۸، ۹ تیم که شدیدا ضعف مالی دارند. لیگ امسال به طور کامل ۲ تکه است. چند تیم برای قهرمانی و چند تیم هم تلاش می‌کنند به دسته پایین‌تر سقوط نکنند.  

عنایتی اضافه کرد: ما با توجه به این بضاعت، تلاش کردیم بازیکنانی جذب کنیم که از نظر فنی سطح بالایی دارند. تلاش ما این است امسال در لیگ بمانیم و به طور قطع با شرایط و مدیریت جدید که تفکرات بزرگی دارند، در سال‌های بعد به جایگاه‌های خیلی بهتر برسیم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستم که بخواهیم از تلاش کردن کنار برویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.  

وی در مورد بحث فنی تیم استقلال گفت: من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم و درست نیست در خصوص استقلال صحبت شود.  حقیقتا بازی پا به پایی بود. بازیکنانم توانستند اهداف ما را پیاده کنند. در برخی دقایق، به خصوص در صحنه گل خیلی ناراحت شدم که چرا باید به این شکل گل بخوریم. بدون شک تلاش می‌کنیم تا ضعف‌های تیمی را پوشش دهیم و روز به روز بهتر شویم.  

سرمربی تیم هوادار در پایان در خصوص داوری این دیدار اظهارداشت: داوری مشکل خاصی نداشت. فقط صحنه پنالتی بود که مطمئن هستم پنالتی رخ نداد. چند صحنه هم میانه میدان رخ داد که خیلی تاثیرگذار نبود. به جز صحنه پنالتی که خودم دیدم، مورد خاصی نبود.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی استقلال رضا عنایتی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال عربستان روز شنبه و پس از تعطیلات بازی‌های ملی به مصاف الشباب می‌رود.

شاگردان ژسوس که با پیروزی احتمالی مقابل رقیب قدرتمند پر مهره خود می‌توانند یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، در این بازی هم مدافع تنومند خود را در ترکیب خواهند داشت.

صحبت از علی البلیهی است که در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام حواشی در کانون اخبار فوتبال عربستان بوده و پا به پای فوق ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور خبرساز شده است.

حالا در تازه‌ترین اتفاق یک هوادار تیم الهلال با دیدن علی البلیهی از این بازیکن می‌خواهد علاوه براینکه مقابل الشباب گلزنی کند، پس از گل هم مانند رونالدو شادی کند.

درخواست این هوادار تعجب علی البلیهی را در پی داشت و مدافع ملی‌پوش الهلال به او قول داد که تلاش خود را برای گلزنی بکند اما اگر گل بزند کاری با رونالدو ندارد و مثل خودش شادی می‌کند.

صحبت‌هایی که حالا ویدیو مورد اشاره را به کلیپی پربازدید در فضای مجازی فوتبال عربستان تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه