Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از بهره برداری از بیمارستان ۲۷۲ تخت خوابی این شهرستان خبر داد و گفت: این بیمارستان کامل‌ترین بیمارستان دولتی در نوع خود در سطح کشور است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

حسین ابراهیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: این بیمارستان عمومی در ۶ طبقه، هشت اتاق عمل و ۱۲ بخش آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه دارای ICU با کامل‌ترین تچهیزات است، ادامه داد: همچنین این بیمارستان از دستگاه فوق العاده پیشرفته سی‌تی‌ اسکن هم برخوردار است.

ابراهیمی‌پور به قرارگیری شهرستان تربت حیدریه در کریدور جنوب به شمال کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد، بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه آمادگی خدمات به بیماران ترومایی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان پد اورژانس هوایی هم در نظر گرفته شده، تصریح کرد: کارهای لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی در شهرستان تربت حیدریه انجام شده که برای بهره برداری از آن به مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح نیاز داریم.

ابراهیمی‌پور از ساخت مرکز تشخیص سرطان این بیمارستان تا سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز به شتاب دهنده و رادیوتراپی نیز مجهز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان کاملا تخصصی خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم به زودی این بیمارستان را به یک مرکز درمانی فوق تخصصی در جنوب خراسان رضوی تبدیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: مجوز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هم صادر شده که با افتتاح این بیمارستان از مهر ماه سال آینده شاهد پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آن نیز خواهیم بود.

بیمارستان ۲۷۲ تخت خوابی شهرستان تربت حیدریه فردا، ۲۹ مهر ماه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي تربت حیدریه خبرهای شهرستان تربت حیدریه تربت حیدریه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد