Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی مراوه‌تپه پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق شدند محل دپوی گندم احتکار شده را در اطراف این شهرستان شناسایی کنند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر افزود: ماموران انتظامی مراوه‌تپه پس از هماهنگی با مراجع ذیصلاح در بازدید از انبار مورد نظر ۱۹۰ تن گندم کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: طبق اعلام کارشناسان، ارزش گندم‌های احتکاری بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به مراجع ذیصلاح، تاکید کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه فعالیت مجرمانه به سودجویان و قانون شکنان را نخواهد داد.

**

فرمانده انتظامی آق‌قلا نیز گفت که ماموران انتظامی در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با انتشار ویروس کرونا، به همراه نماینده اصناف، بازرسان شبکه بهداشت و سازمان صمت شهرستان در عملیاتی مشترک از ۲۹۲ واحد صنفی بازدید کردند.

سرهنگ اکبر سجادی افزود: در این بازدیدها ۳۴ واحد صنفی اخطار گرفتند و از فعالیت هفت واحد صنفی متخلف جلوگیری و به طور موقت پلمب شدند.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اشاره به نوسان در تعداد بستری‌های کرونایی روزهای اخیر، گفت: آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان امروز ۱۹۷ نفر است که در مقایسه با روز گذشته ۶ نفر کاهش را نشان می‌دهد.

عبدالرضا فاضل افزود: ۴۲ نفر از مجموع بیماران کرونایی بستری در گلستان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و ۱۵ نفر از آنان با ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی با بیان اینکه پیک ششم شیوع کرونا زودتر از زمان انتظار در حال اوج گرفتن است از مردم خواست بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

**

فرماندار کلاله گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۵۶۴ عدد قرص مخدر غیرمجاز توسط نیروی انتظامی در شهرستان کشف و ضبط شده است.

محمد ابراهیمی تودرواری، پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر بیشتر کار شود.

**

فرماندار رامیان در رابطه با گلایه برخی از مالکان مسکن مهر نسبت به صادر نشدن سند مالکیت‌شان پس از گذشت هفت سال، گفت: با برگزاری نشستی پیرامون این مساله از مسوولان مرتبط خواسته شد تا در کوتاه‌ترین زمان این مشکل را حل کنند.

جواد صادقلو با بیان اینکه سند ۲۲۸ واحد که خود مالکی بوده صادر شده و ۱۴۴ واحد در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: در جلسه امروز مقرر شد بلافاصله نقشه‌های تفکیکی تهیه و به شهرداری ارائه شود و شهرداری نیز در کمترین زمان پایان کار را صادر کند تا کارهای ثبت اسناد و دفترخانه انجام و سند به نام مالکان صادر شود.

**

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان گلستان، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ٢٣ سال (امید)، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد که نام "محمد حسین زواری، محمدجواد کیا، یاسین سلمانی و میلاد کر" چهار فوتبالیست استان نیز در این لیست مشاهده می‌شود.

این اردو تا ٢٩ مهر در مرکز ملی فوتبال ادامه دارد و سپس ملی پوشان برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به کشور تاجیکستان اعزام می‌شوند.

تیم ملی فوتبال زیر ٢٣ سال ایران در گروه B با تیم‌های تاجیکستان، نپال و لبنان به رقابت می‌پردازد.

**

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از واکسینه شدن ۷۰ درصد دانش آموزان واجد شرایط در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ فرهنگی شاغل این شهرستان دز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

قربانعلی بذرافشان افزود: زمینه بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در این شهرستان از اول آبان مهیاست.

استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها فوتبال گنبدکاووس ویروس کرونا مدارس آق قلا گلستان مراوه تپه انتظامی آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال گنبدکاووس ویروس کرونا فوتبال گنبدکاووس ویروس کرونا مدارس آق قلا گلستان مراوه تپه انتظامی آزادشهر کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز

 

سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تا کنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تأمین کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایط نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های مأموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر می‌باشد که بر این مبنا مأموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابند‌های الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: با نصب پابند‌های الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدار‌های انتظامی در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این مأموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم.

گفتنی است، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد