Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۹۰ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال در گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا به شدت مسری بوده و فضای بسته نقش زیادی در انتقال بیماری دارد به طوری که فرد مبتلا به گونه دلتا کرونا می‌تواند 5 تا 8 فرد را بیمار ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: با توجه به اینکه کارمندان در محیط بسته کار می‌کنند احتمال انتقال ویروس بیشتر است پس ضروری است که کارمندان با تزریق واکسن به حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه کمک کنند.

مهرابیان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در گیلان گفت: 86 درصد جمعیت بالای 12 سال در گیلان دز نخست و 44.8 درصد این جامعه هدف دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند همچنین 90 درصد دانش‌آموزان نیز دز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.

43 درصد افراد بالای 12 سال در گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردندسپاه گیلان آماده واکسیناسیون تمام مردم استان در سریع‌ترین زمان ممکن است70 هزار بیمار کرونایی از آغاز شیوع کرونا در استان گیلان بستری شدند

وی در تشریح آخرین آمار کرونا در گیلان خاطرنشان کرد: 379 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که از این تعداد 82 نفر 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 57 بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند و 12 نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند افزود: حال 58 بیمار کرونایی وخیم‌ است.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا بیمار کرونایی سال در گیلان دز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش‌آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
وی افزود: ۵۷ درصد مدارس غیردولتی سراسر کشور در مقطع ابتدایی است. بر اساس آمار اعلامی تا ۱۴۰۵ تراکم دانش‌آموزدر دوره ابتدایی کاهش زیادی خواهد داشت. محمودزاده با بیان اینکه ۲ درصد مدارس غیردولتی فنی‌حرفه‌ای و ۳ درصد دیگر کاردانش هستند، گفت: تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در سال گذشته رشد خوبی داشته است.
وی بر ثبت اطلاعات همه دانش‌آموزان و پرونده آنها در سامانه سیدا تاکید کرد و افزود: ساختار سازمانی مدارس و مراکز باید درست باشد و موسسین و مدیران مدارس بایست در جهت انجام برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی نهایت دقت را داشته باشند.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تراز علمی دانش آموزان و امتحانات نهایی در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
محمودزاده بر توسعه و راه‌اندازی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در راستای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌افزایی نسل آینده در استان‌ها تاکید کرد و گفت: حتی شهر‌هایی که امکان راه‌اندازی هنرستان را ندارند می‌توانند دو رشته فنی را در ضمیمه مدارس متوسطه راه‌اندازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا