Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@15:03:47 GMT

عربستان اهرم فشاری در مذاکرات با ایران ندارند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۹۷۶۳

عربستان اهرم فشاری در مذاکرات با ایران ندارند

سیاست ایرانی ها هوشمندانه است، همزمان با مذاکرات سعودی‌-ایرانی، یمنی ها در حال پیشروی در استان مأرب یمن هستند. عربستان اهرم فشاری در مذاکرات با ایران ندارند...

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: در بحث طرح کالابرگ استمرار این نگاه می‌تواند در رضایتمندی مردم بسیار مؤثر باشد و کمک مؤثری باشد برای رفع مشکلات اقتصادی خانوارها است.

امام جمعه اهرم با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب تصریح کرد: اگر یک سدی شکسته شود و کسانی که در مسیر سد هستند در سیلاب سد غرق شوند آیا نجات اینها با یک نفر و یک مجموعه و چند روز فایده دارد؟ قطعاً نه. بعضی‌ها سد عفت و حیا را شکستن و جامعه در معرض سیلاب بی عفتی و بی حیایی قرار گرفته آیا با طرح ۱۵ روزه کار حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمی‌دانیم کسانی که در بالادست سد مهندسی فرهنگی کشور هستند یک مجموعه نیروی انتظامی و با ۱۵ روز می‌شود جلوی سیلاب بی عفتی و بی حیایی که سال‌ها است دشمن کار کرده را گرفت؟

پهلوزاده تاکید کرد: چرا برای یک سامانه بارشی شدید هشدار قرمز صادر می‌کنید اما برای این سیل بنیان کن بی حیایی و بی عفتی کسی هشداری صادر نمی‌کند چرا متولیان فرهنگ کشور از مجلس و دولت و همه مجموعه‌ها عفاف و حجاب را برای ۱۵ روز و آن هم فقط نیروی انتظامی را مأمور می‌کنید.

وی ادامه داد: همه مسؤولان و همه مؤمنین در برابر این سیل ویرانگر بی حیایی و بی عفتی مسئول هستند و دولت و مجلس باید نسبت به این مساله کوتاهی نکنند.

پهلوزاده با اشاره به سالروز تأسیس سپاه خاطرنشان کرد: اقدام اخیر سپاه پاسخی لازم و ضروری بود و حمایت قاطع خود را از این اقدام راهبردی وعده صادق اعلام می‌کنیم و مواضع بعضی از داخلی‌ها و دشمنان خارجی بر کم اهمیت جلوه دادن این اقدام محکوم می‌کنیم و تعامل با این جرثومه فساد عاقبتی جز عاقبت فرعون‌ها ندارد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: با این همه توحش، گوشمالی و مقابله کار بسی منطقی و عاقلانه بود. آنچه این رژیمِ غاصب را نگه داشته گنبد آهنین ها و پنج لایه حفاظتی دفاعی نیست بلکه گنبد رسانه و امپراطوری فضای مجازی است که آنها را نگه داشته. است.

پهلوزاده ادامه داد: تقابل اسلام و استکبار بعد از حمله حماس در ۱۵ مهرماه وارد مرحله جدیدی شد و این تنبیه موشکی سپاه معادله قدرت را تغییر داد و ابر قدرتی آمریکا در عین الاسد از بین رفت و با این تنبیه صهیونیست‌ها قدرت پوشالی آنها و پایگاهی که به گفته افسر سابق اطلاعات تفنگداران آمریکایی حفاظت شده ترین پایگاه دنیا بود با موشک‌های درجه پنجم و ششم ایران مورد اثابت قرار گرفت و اعتبار عنکبوتی آنها برباد رفت.

امام جمعه اهرم افزود: به این رژیم غاصب اعلام می‌کنیم همانطور که حضرت داوود با پرتاب سنگ به پیشانی جالوت آن غول وحشی را از بین برد با اصابت موشک‌های جبهه مقاومت به زودی زوال و نابودی این رژیم بر همه جهانیان روشن خواهد شد و به این جرثومه فساد اعلام می‌کنیم که اگر دست از پا خطا کند با ۱۰ برابر ضربات بیشتر مواجه خواهد شد و قطعاً از بین خواهد رفت.

کد خبر 6082651

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • راهپیمایی مردم شهر اهرم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟