Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری عراقی از هک شدن اطلاعات بیش از ۹.۵ میلیون عراقی شرکت کننده در انتخابات پارلمانی این کشور از سرورهای اماراتی خبر می دهند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی العهد عراق در پایگاه اینترنتی خود از نشت اطلاعات ۹ میلیون عراقی مشارکت کننده در انتخابات پارلمانی اخیر خبر داده و با استناد به داده های پایگاه « Raidforums » ویژه نشت و فروش اطلاعات محرمانه هکرها نوشته است: یک تیم هکری مدعی شد که توانسته به اطلاعات سرورهای شرکت «دارک متر» (DarkMatter ) امارات دست یابد که شامل آرشیوی از اطلاعات ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون شهروند عراقی مشارکت کننده در انتخابات پارلمانی و جزئیات مندرج در کارت های رای دهی آنان در روز یکشنبه ۱۰ اکتبر جاری (۱۸ مهرماه ۱۴۰۰) است.

العهد نیوز نوشته است: شرکت دارک متر امارات حمایت فنی و پشتیبانی دیجیتالی انتخابات پارلمانی عراق را بر عهده داشت و هک شدن آرشیو پایگاه داده ای آن نشان می دهد که مقام های اماراتی احتمالا در تعیین نتایج انتخابات عراق و فرآیند رای دهی دست داشته اند.

در ادامه این گزارش آمده است: با این حال شماره تلفن درج شده ( +۹۷۲۵۶۸۹۸۸۶۴۰ ) در حساب تلگرامی این تیم هکری با نام (@Arielsapir) نشان از اکانت و تیمی اسرائیلی در پس پرده این اتفاقات دارد.

قیمت تعیین شده از سوی هکرهای منتسب به رژیم صهیونیستی برای اطلاعات ۹.۵ میلیون عراقی، ۲ بیت کوین تعیین شده است.

دخالت دست های خارجی در نتایج انتخابات پارلمانی عراق مساله ای است که این روزها در رسانه های عراقی و از زبان شخصیت ها و جریان های سیاسی متعدد بر آن تاکید می شود.

«هیات هماهنگی گروه های مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه روز یکشنبه اعلام کرد: «دستکاری نتایج انتخابات ۲۰۲۱ توسط دست های خارجی و تقلب آشکار با اشراف رسمی، عامل اصلی ضعف و ناتوانی کمیسیون عالی مستقل انتخابات در برابر اراده خارجی است و باعث سوق دادن کشور به سمت پرتگاه سقوط شده است.»

«حسین علی»، عضو جنبش «حقوق» تحت رهبری «حسین مونس» به رسانه های عراقی می گوید: تلاش های خارجی با ابزارهای اسرائیلی در پشت «سرقت رای های نیروهای مقاومت» است.

«زینب الموسوی» کاندیدای ائتلاف الفتح در انتخابات از دست داشتن امارات و انگلیس در «توطئه تغییر نتایج انتخابات» گفت.

وی افزود: مدارکی هست که دست داشتن امارات را در تغییر نتایج اثبات می کند. امارات و انگلیس رای های الفتح را دزدیدند و به طرف های نزدیک به آمریکا دادند.

انتخابات زودهنگام پارلمانی یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و با اعلام نتایج اولیه از کمیسیون انتخابات عراق بیشتر گروه ها و جریان های سیاسی به روند اعلام نتایج و فرایند شمارش آرا اعتراض کردند.

کمیسیون عالی انتخابات عراق به اعتراضات جدی و ادعاها درباره گم شدن دو میلیون رای یا عدم تسلیم نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار کارت شرکت در انتخابات و یا اختلافات آرا نوارهای صادر شده از صندوق‌ها (پرینت رای) با نتایج اعلامی از کمیسیون و طرح شائبه دخالت خارجی در دستکاری آرا هنوز پاسخی قانع کننده نداده و تصریح کرده که اکثر شکایت‌ها بر نتایج انتخابات بی تاثیر بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کننده در انتخابات پارلمانی نتایج انتخابات میلیون عراقی اطلاعات ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است

 سید محمد آقامیری روز سه‌شنبه به مناسبت فرا رسیدن سال نو در دیدار با آیت الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: در تورم ماهانه استان قم ۲/۶ درصد و در تورم سالانه ۶ درصد کاهش داشته‌ایم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت استان در سالی که گذشت در دو جبهه فرهنگی و معیشتی اقداماتی را انجام داد، تصریح کرد: مردم قم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

آقامیری افزود: در جشن نیمه شعبان نیز اگرچه تهدید‌های بسیاری صورت گرفت، اما توانستیم در سلامت کامل این مراسم را برگزار کنیم.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه انتخابات خوبی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: استان قم بالاترین نرخ رشد مشارکت در انتخابات در کشور را کسب کرد.

آقامیری با اشاره به اینکه متوسط حدود ۵۰ درصد مشارکت در استان قم داشتیم، عنوان کرد: پس از انتخابات نیز موضوع چهارشنبه آخر سال بود که توانستیم بدون حتی یک نفر فوتی این مراسم را پشت سر بگذاریم.

استاندار قم در ادامه به اینکه سال گذشته از نظر اقتصادی رکورد‌های خوبی زدیم، تعداد واحد‌های صنعتی دردست احیا را ۱۸۵ مورد ذکر کرد و گفت: ۱۱۰ واحد جهاد کشاورزی استان نیز در مسیر احیا قرار دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۸۰ نفر از مراجعات مردمی موفق به اخذ تسهیلات شدند، بیان کرد: شعار سال ۱۴۰۳ را یک دستور می‌دانیم و تمام موارد، اهداف و مسیر حرکت این شعار را برای مدیران استان تبیین کرده‌ایم.

 آقامیری با بیان اینکه باید مدیران یک اقدام جهادی و جهشی در دستورکار قرار دهند، ابراز کرد: دراین راستا یک جلسه وبیناری با حضور رئیس جمهور نیز برای مدیران برگزار شد.

 استاندار قم با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز اتفاقات خوبی در قم رقم خورده است، تصریح کرد: امروز استان قم از رتبه ۱۷ مسکن توانسته به رتبه دوم برسد و اگر وام‌های مسکن پرداخت شود، رتبه نخست را کسب خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سال آینده، سال انتخابات است، گفت: هدف ما مشارکت بالای ۷۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری است و از امسال باید اقداماتی را دنبال کنیم.

آیت‌الله اعرافی نیز درادامه این جلسه با اشاره به اینکه حرم مطهر، جمکران و حوزه علمیه اضلاع اصلی هویت قم هستند، عنوان کرد: تمام امور باید با محوریت این سه رکن انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرسازی باید به گونه‌ای باشد که همشهریان و زائران به راحتی بتوانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در طرح‌های مختلف محوریت کانونی حرم مطهر حفظ شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه باید ظرفیت گردشگری و زیارت قم ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: علاقه‌مندان حرم مطهرکریمه اهل بیت (ع) در قم در سراسر دنیا وجود دارند که باید با استفاده از این ظرفیت جهش بزرگی در عرصه زیارت رقم زد.

وی در پایان اضافه کرد: در عرصه مسکن نیز دولت با قراردادن زمین و تسهیلات به دنبال افزایش مشارکت مردمی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم