Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:59:12 GMT

شوک به چلسی؛ روملو لوکاکو مصدوم شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۰۳۶۵

روملو لوکاکو در جریان دیدار چلسی برابر مالمو دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مسابقات فصل جدید را با پیروزی در بازی اول خود برابر زنیت آغاز کرد. با این حال چلسی در بازی دوم خود برابر یوونتوس شکست خورد تا به پیروزی در هفته سوم مسابقات برابر مالمو نیاز مبرم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان توماس توخل دیدار امشب برابر مالمو را طوفانی آغاز کردند و در همان لحظات ابتدایی مسابقه توسط آندریاس کریستنسن به گل اول دست یافتند. این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد جورجینیو از روی نقطه پنالتی برای آبی‌ها گلزنی کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

اگرچه چلسی تا به اینجای بازی امشب برابر مالمو نمایش فوق العاده ای داشته اما یک اتفاق تلخ نیز برای آنها رخ داده است. در واقع پنالتی این تیم با خطای شدید مدافع مالمو روی روملو لوکاکو شکل گرفت؛ ستاره بلژیکی که بعد از این خطا احساس درد می‌کرد تلاش خود را برای ادامه دادن بازی انجام داد اما این مسئله بی فایده بود و نهایتاً لوکاکو جای خود را به کای هاورتز داد تا یک شوک بزرگ به آبی‌های لندن وارد شده باشد.

 

 

 

 

 

چلسی روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی روملو لوکاکو روملو لوکاکو برابر مالمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

 امید عالیشاه در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بعد از بیرانوند سارقان به امید عالیشاه زدند! بهترین بازیکن پرسپولیس قبل از دربی انتخاب شد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید