Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه «استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران» در آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش فارس، به منظور معرفی نیروهای آموزشی به دوره مهارتی یک ساله و در راستای اجرای تکلیف بند «د» بودجه 1400، بخشنامه «استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران» از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف استخدام نیروهای واجد شرایط، ضرورت دارد کارگروه توسعه مدیریت شهرستان/ منطقه/ ناحیه و استان از رعایت کامل قوانین و مقررات و بخشنامه‌های صادره نسبت به بررسی پرونده افراد و تکمیل نمون برگ‌های ارسالی اطمینان حاصل نماید.

مسؤولیت بررسی پرونده و انطباق وضعیت افراد با این بخشنامه به طور مشخص با کارگروه مربوط و در رأس آن مدیرکل استان خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام و در پی گلایه‌مندی تعدادی از مراجعه‌کنندگان گفت که باید هیئتی وضعیت مرکز درمانی را بررسی کند.

«حسن بهرام‌نیا»  امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید به عمل آورد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از گفتگو با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید  و ضمن عیادت از بیماران  درخصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان، تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان را خواستار شد.

بهرام‌نیا ادامه داد: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم را دارد البته مشکلات و گلایه‌هایی نیز از طرف مردم و همراهان بیماران در خصوص وضعیت و امکانات بیمارستان مطرح که دستور بررسی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند