Web Analytics Made Easy - Statcounter


در پایان این رویداد بین‌المللی، تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ببرند.

تیم شهرداری ورامین با کسب دو مدال طلا، دو نقره، سه برنز و ۴۲۴ امتیاز توانست عنوان قهرمانی جام دهم را کسب کرد. تکواندوکاران لوازم خانگی کن ، با دو مدال طلا، سه نقره و ۴۱۲ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند؛ و هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی با دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز و  ۳۹۳ امتیاز سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باشگاه لوازم خانگی کن، به عنوان قهرمان مشترک ایران در سال ۱۳۹۸ سهمیه این مسابقات را بدست آورده بود. محمد حسین زاهدی و علیرضا نادعلیان، موفق به کسب مدال طلا و همچنین مهران برخورداری، محمد مهدی عمادی و مهدی حاجی موسایی به مدال نقره دست یافتند.

 در سال‌های اخیر، باشگاه لوازم خانگی کن ، به عنوان یکی از مدعیان اصلی در لیگ‌های تکواندوی کشور حضور چشمگیری دارد.

کد خبر 633274

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی کن مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا