Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی پنچشنبه ۲۸ مهرماه به بیان مسائلی همچون حفظ ارزش پول ملی در بودجه ۱۴۰۱، دولت سیزدهم در تله قیمت گذاری دستوری، کارگران ناتوان در خرید اقلام اساسی، افول صادرات خودرو ایران، می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه اقتصادی اقلام اساسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵۲ ملک مازاد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به سیاست دولت در زمینه مولدسازی اموال مازاد گفت: ۵۲ ملک مازاد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان سال گذشته در استان یزد شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، محمد دهقان منشادی با بیان اینکه اموال مازاد دولت برای تعیین تکلیف به هیأت عالی مولد سازی ارسال می‌شود، اظهار کرد: این هیئت سال گذشته با ۹۶ ملک مازاد دولت در استان و فروش چهار فقره آن موافقت کرد.

وی از ارزش افزایی ۵۷ ملک به ارزش یک هزار میلیارد تومان و فروش ۲۱ ملک خبر داد و افزود: سال قبل پنج بسته رونق تولید با بهره‌گیری از منابع حاصل از مولد سازی دارایی‌های مازاد دولت در استان تعریف شد و مورد موافقت هیأت عالی مولد سازی قرار گرفت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تأکید کرد: تمامی منابع حاصل از مولد سازی در طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان مورد استفاده قرار می‌گیرد و سال قبل تمامی این منابع به استان بازگشت و به دستگاه‌های مربوط پرداخت شد.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در راستای تحقق اهداف اقتصادی و مالی دولت تمامی تلاش خود را به گیرند.

کد خبر 744573

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • شناسایی ۵۲ ملک مازاد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد
  • تغییرات اقتصادی در کابینه رییسی؛ استراتژی راهبری یا ضرورت بیرونی؟
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت از واگذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت