Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج یک نظرسنجی جدید بیانگر آن است که ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند؛ دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری «جوبایدن» در افزایش تورم مقصر است.

این نظرسنجی که از سوی «پولیتیکو و مورنینگ کانسالت» منتشر شد بیانگر آن است که ۴۰ درصد ازمردم آمریکا دولت بایدن را به تنهایی مسئول تورم می‌دانند و ۲۲ درصد مسئولیت نسبی این دولت را در قبال تورم گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می‌شود که تورم در آمریکا به بالاترین سطح خود می‌رسد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند، افزایش تورم و کاهش عرضه تا سال آینده میلادی ادامه داشته باشد.

همچنین ۴۸ درصد از افراد معتقدند که گرچه تورم تا حدی پیش از روی کار آمدن بایدن انجام شد، و احتمالا دلیل آن نیز اعمال محدودیت‌های کرونایی است.

۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی می‌گویند که تا سال آینده میلادی وضعیت اقتصادی آمریکا رو به وخامت بیشتری خواهد رفت و در مقابل نیز ۳۳ درصد به آینده اقتصادی آمریکا تا سال آینده امیدوارند.

در کل مقبولیت دولت بایدن ۴۵ درصد اعلام شده که بسیار پایین‌تر از ۵۲ درصد از کسانی است که بار قبل در چنین نظرسنجی شرکت کردند.

پیشتر از این نیز نظرسنجی اخیر دانشگاه «کوئینپیاک» نشان داد که تنها ۳۸ درصد از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی، عملکرد شغلی بایدن را تایید می‌کنند. این در حالی است که ۵۳ درصد آن‌ها از عملکرد بایدن به هیچ عنوان رضایت ندارند.

همچنین نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که میزان محبوبیت بایدن در بین مستقلین به ۳۷ درصد کاهش یافته است که پایین‌ترین میزان از زمان روی کار آمدن وی بوده است. نظرسنجی جمعه گذشته آسوشیتدپرس نیز نشان داد که میزان محبوبیت بایدن در بین مستقلین از ۶۲ درصد ماه جولای به ۳۸ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن نظرسنجی در آمریکا دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دولت جو بایدن برای آزادی زندانیان آمریکایی در افغانستان کاری انجام نداده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اظهار داشت «رایان کوربت» شهروند آمریکایی که در افغانستان زندانی است باید هرچه زودتر آزاد شود.

وی افزود دولت جو بایدن برای آزادی کوربت کاری انجام نداده است و از نادیده گرفتن درخواست ملاقات با خانواده این زندانی نیز دست بردارد.

گفته می‌شود رایان کوربت تبعه آمریکایی به اتهام جاسوسی برای واشنگتن در بازداشت حکومت طالبان است.

العربیه پیش از این گزارش داده بود کوربت 10 آگوست سال 2022 چند روز پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در منطقه دیپلماتیک کابل بازداشت شده بود.

رسانه عربستانی: آخرین زندانی افغان در گوانتانامو امروز با زندانی آمریکایی مبادله می‌شودآزادی دو عضو طالبان با گذشت بیش از 20 سال از زندان آمریکاآمریکا: بازداشت شهروندان ما توسط طالبان قابل تحمل نیست

شمار زندانیان آمریکایی در افغانستان مشخص نیست، اما چندی قبل «حبیب‌الله بدر» معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان شمار زندانیان خارجی در زندان‌های طالبان را 25 نفر اعلام کرده بود.

پیش از این نیز وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود آزادی شهروندان آمریکایی در افغانستان از اولویت‌های کاری واشنگتن است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • ناراحتی آمریکا از واکنش اسرائیل به رای آن در شورای امنیت