Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی العهد عراق در پایگاه اینترنتی خود از نشت اطلاعات ۹ میلیون عراقی مشارکت کننده در انتخابات پارلمانی اخیر خبر داده و با استناد به داده های پایگاه « Raidforums  » ویژه نشت و فروش اطلاعات محرمانه هکرها نوشته است: یک تیم هکری مدعی شد که توانسته به اطلاعات سرورهای شرکت «دارک متر» (DarkMatter ) امارات دست یابد که شامل آرشیوی از اطلاعات ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون شهروند عراقی مشارکت کننده در انتخابات پارلمانی و جزئیات مندرج در کارت های رای دهی آنان در روز یکشنبه ۱۰ اکتبر جاری (۱۸ مهرماه ۱۴۰۰) است.

العهد نیوز نوشته است: شرکت دارک متر امارات حمایت فنی و پشتیبانی دیجیتالی انتخابات پارلمانی عراق را بر عهده داشت و هک شدن آرشیو پایگاه داده ای آن نشان می دهد که مقام های اماراتی احتمالا در تعیین نتایج انتخابات عراق و فرآیند رای دهی دست داشته اند.

در ادامه این گزارش آمده است: با این حال شماره تلفن درج شده ( +۹۷۲۵۶۸۹۸۸۶۴۰  ) در حساب تلگرامی این تیم هکری با نام   (@Arielsapir)  نشان از اکانت و تیمی اسرائیلی در پس پرده این اتفاقات دارد.

قیمت تعیین شده از سوی هکرهای منتسب به رژیم صهیونیستی برای اطلاعات ۹.۵ میلیون عراقی، ۲ بیت کوین تعیین شده است.

دخالت دست های خارجی در نتایج انتخابات پارلمانی عراق مساله ای است که این روزها در رسانه های عراقی و از زبان شخصیت ها و جریان های سیاسی متعدد بر آن تاکید می شود.

«هیات هماهنگی گروه های مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه روز یکشنبه اعلام کرد: «دستکاری نتایج انتخابات ۲۰۲۱ توسط دست های خارجی و تقلب آشکار با اشراف رسمی، عامل اصلی ضعف و ناتوانی کمیسیون عالی مستقل انتخابات در برابر اراده خارجی است و باعث سوق دادن کشور به سمت پرتگاه سقوط شده است.»

«حسین علی»، عضو جنبش «حقوق» تحت رهبری «حسین مونس» به رسانه های عراقی می گوید: تلاش های خارجی با ابزارهای اسرائیلی در پشت «سرقت رای های نیروهای مقاومت» است.

«زینب الموسوی» کاندیدای ائتلاف الفتح در انتخابات از دست داشتن امارات و انگلیس در «توطئه تغییر نتایج انتخابات» گفت.

وی افزود: مدارکی هست که دست داشتن امارات را در تغییر نتایج اثبات می کند. امارات و انگلیس رای های الفتح را دزدیدند و به طرف های نزدیک به آمریکا دادند.

انتخابات زودهنگام پارلمانی یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و با اعلام نتایج اولیه از کمیسیون انتخابات عراق بیشتر گروه ها و جریان های سیاسی به روند اعلام نتایج و فرایند شمارش آرا اعتراض کردند.

کمیسیون عالی انتخابات عراق به اعتراضات جدی و ادعاها درباره گم شدن دو میلیون رای یا عدم تسلیم نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار کارت شرکت در انتخابات و یا اختلافات آرا  نوارهای صادر شده از صندوق‌ها (پرینت رای) با نتایج اعلامی از کمیسیون و طرح شائبه دخالت خارجی در دستکاری آرا هنوز پاسخی قانع کننده نداده و تصریح کرده که اکثر شکایت‌ها بر نتایج انتخابات بی تاثیر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی نتایج انتخابات اطلاعات ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
 
 سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.
 
معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش‌های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه‌ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می‌دهد؛ در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روز‌ها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بی حجاب سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی