Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:43:05 GMT

امیدوارم بتوانیم در بوکس تاریخ‌سازی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۱۲۱۹

امیدوارم بتوانیم در بوکس تاریخ‌سازی کنیم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی بوکس پیش از اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: ۲ مرحله اردو را پشت سرگذاشته‌ایم، یکی از اردوها ۲ هفته و مربوط به انتخابی‌ها بود و اردوی دیگر که به مدت ۳ هفته برگزار شد، بیشتر تمرکزمان بر آماده‌سا‌زی بچه‌ها بود.

مربی تیم ملی بوکس ادامه‌ داد: در حال حاضر آمادگی بوکسورهای تیم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است، هم زمان تمرینات کم بود و هم باز‌ی‌های تدارکاتی نداشتیم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم بازیکنان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند و بتوانیم برای اولین بار در تاریخ بوکس، تاریخ‌سازی کنیم؛ برای شرکت در مسابقات جهانی کلا ۵ هفته تمرین کرده‌ایم و پنجشنبه شب عازم بلگراد هستیم.

استکی در خصوص سطح مسابقات بیان داشت: سطح کیفی مسابقات بخاطر جوایزی که فدراسیون جهانی در نظر گرفته بسیار بالا است، ۱۰۰ هزار دلار، ۵۰ هزار دلار و ۲۵ هزار دلار به ترتیب جوایز نفرات اول تا سوم در این رقابت‌ها است؛ قطعا همه کشور‌ها با تمام قدرت در این مسابقات حاضر می‌شوند.

مربی تیم ملی بوکس با بیان این که بوکسورها در ۱۰ وزن به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند، عنوان داشت: اوزان ۵۷، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ کیلو و سنگین‌وزن، در این رقابت‌ها مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات جهانی بوکس از تاریخ ۲ تا ۱۵ آبان در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات جهانی بوکس فدراسیون بوکس علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 مقابل بایرن مونیخ به تساوی رسید و امشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در بازی رفت تسلیم نشده بودند در بازی امشب هم بهترین نمایش را داشته باشند تا تاریخ‌سازی کنند.

میکل آرتتا درباره اهدافی که در این فصل برای آرسنال تعیین شده بود، به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "فکر می‌کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. ما می‌توانیم ببینیم که تیم اهداف چقدر در حال رشد هستند و بازیکنان چقدر آن را دنبال کرده‌اند."

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان مایه خوشحالی است و بسیار عالی است که در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با فرصت برای صعود به نیمه نهایی، اینجا هستم.

بازی رفت مقابل بایرن مونیخ؟

واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگامی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 عقب افتادند، خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می‌کرد و بیخیال نظم و تاکتیک‌ها می‌شدیم ولی ما این کار را نکردیم. از نظر احساسی ما واقعاً پایدار بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا آخر بازی در تلاش بودیم تا گل بزنیم و برنده شویم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

هنوز همه چیز را در اختیار داریم، الان نیمه دوم است و این یک صحنه بزرگ است. یک استادیوم عالی در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای ما تا تاریخ‌سازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • معدوم‌سازی ۳ تن فرآورده دامی تاریخ گذشته در قزوین
  • امیدواریم بتوانیم سلامت منطقه را تأمین کنیم
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد