Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی شامگاه چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به استان یزد در نایین در شرق استان اصفهان توقف کرد و از ایستگاه شهید شرافت بازدید و با جانباز محمد کریمی ، فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی هنگام دیدار با جانباز محمد کریمی افزود: تاکید فرماندهی معظم کل قوا دیداربا خانواده شهدا و جانبازان است در حالی که ما شرمنده آنان هستیم و نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقا امنیت هر چند روز یکبار یک شهید تقدیم نظام می‌کند و ما همه وجودمان را برای امنیت و آرامش مردم تقدیم نظام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز محمد کریمی مزرعه شاهی در عملیات کربلای پنج از ناحیه چشم ، ریه و کلیه مصدوم و مجروح شیمیایی شد و به افتخار جانبازی نائل آمد .

 با پایان یافتن جنگ تحمیلی به درجه سرهنگی ارتقء یافت و هم زمان در سال ۱۳۷۵ بنا به ضرورت انقلاب با انتقال از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خدمت کرد.

ایستگاه شهید شرافت نایین یکی از ایستگاه‌های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته به منظور حضور در نشست فرماندهان انتظامی استان های کویری و بازدید از برخی مقرهای انتظامی به استان یزد سفر کرد.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی نایین اصفهان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار در این دیدار ، گفت: خانواده‌های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله‌های فداکاری و ایثار هستند.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: فرصت‌های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

معلم شهید کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمده است.

شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد