Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:10:37 GMT

تصادف در محور نوشهر - رویان سه کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۱۵۱۰

تصادف در محور نوشهر - رویان سه کشته بر جای گذاشت

برخورد سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر چهارشنبه شب در محور نوشهر به رویان در غرب مازندران سه کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام اورژانس مازندران، این حادثه حوالی ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه در تقاطع چلک و مزگا رخ داد و طی آن یک دستگاه وانت نیسان، یک کامیونت و یک دستگاه خودروی سواری با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران شدت این تصادف را شدید توصیف کرد و گفت: بر اثر این حادثه دو مرد میانسال حدود ۵۰ و ۶۰ ساله و یک زن حدود ۵۰ ساله که سرنشین وانت نیسان بودند در دم جان باختند و یک مرد ۴۴ ساله و زن ۴۰ ساله که سرنشین خودروی سواری دنا بودند، زخمی شدند.

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از صلاح‌الدین کلاً و شهر نوشهر بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافتند.

وی از علت بروز حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که کارشناسان پلیس راه این موضوع را در دست بررسی دارند.

جاده نوشهر - رویان به طول حدود ۴۰ کیلومتر، مسیر اصلی غرب به شرق مازندران است.

منبع: ایرنا

کد خبر 530315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف مرگبار تصادفات جاده ای تصادفات فوتی امار مصدومان حادثه تصادف مرگ و میر تصادفات تصادف رانندگی سانحه تصادف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی پسربچه چهار ساله در استخر باغ و وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر باغ ساعت ۱۶:۵۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پی این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود یک پسربچه چهار ساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای ۲۰۶، مینی بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه ادامه داد: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در پی این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 745630

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت