Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:38:11 GMT

هشدار هواشناسی یزد به گلخانه‌داران و مرغداری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۱۰۲

هشدار هواشناسی یزد به گلخانه‌داران و مرغداری‌ها

سید عباس میرحسینی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: گلخانه داران نسبت به استحکام گلخانه ها و تنظیم دمای هوای آن اقدام و مرغداری ها هم سرویس های گرمایشی خود را فعال کنند. 

به گفته وی دمای هوای استان از امروز تا شنبه با کاهش ۶ تا هشت درجه ای روبرو خواهد شد و در مجموع هفته اینده هفته ای سرد در استان خواهد بود.

وی اظهار داشـت: از عصر امروز وزش باد نسبتا شدید نیز در استان بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان رخ می دهد و احتمال وزش گرد و خاک هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی ادامه داد: دمای هوا طی روزهای آینده در مناطق کوهستانی به زیر صفر می رسد.

برچسب‌ها یزد توفان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد توفان سازمان هواشناسی یزد توفان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه هفته آینده و بارندگی در مناطق مختلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسین سلطانی کارشناس هواشناسی استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، افزود: از فردا پنجشنبه شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می‌شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و با ورود سامانه جدید از یکشنبه هفته آینده، هوای زنجان بارانی خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می‌یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای 23 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 6 درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: در شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 6 و 11 درجه، ابهر هفت و 13 درجه، خرمدره 6 و 13 درجه، آب‌بر 14 و 22 درجه، خدابنده چهار و 9 درجه، سلطانیه پنج و 9 درجه و ماهنشان هشت و 15 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • هشدار جدید هواشناسی؛ بارش برف و باران در تمام ایران
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد