Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از اماکن ورزشی با هدف ترغیب عموم مردم به ورزش اظهار داشت: طبق اهداف دولت مردمی تلاش می‌کنیم ورزش را در حوزه همگانی و دیگر حوزه‌ها گسترش دهیم.

به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی در مراسم فرهنگی ورزشی سلامت که امروز صبح در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهار داشت: آغازی نو را در ورزش کشور جشن می‌گیریم و از مشارکت همه فدراسیون‌ها و مردم در این مراسم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: بهتر است که همیشه اینگونه جشنواره ها برگزار شود. مردم ما بعد از این دوره کرونا منتظر اینگونه انرژی ها و ورزش همگانی هستند. هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزشی باشد و با انجام تک تک برنامه‌ها در خدمت آحاد مردم باشیم.

دکتر سجادی گفت: طبق اهداف دولت مردمی تلاش می‌کنیم ورزش را در حوزه همگانی و دیگر حوزه‌ها گسترش دهیم. 

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از اماکن ورزشی برای توسعه ورزش همگانی عنوان کرد: استادیوم آزادی باید باز و زنده نگه داشته شود و به عنوان الگو برای دیگر ورزشگاه ها باشد. درب استادیوم آزادی یک سرمایه ملی است که باید در خدمت آحاد مردم باشد و هرکس که به این ورزشگاه می‌آید باید امنیت داشته باشد و بیمه باشند. 

او گفت: در برنامه داریم که ایستگاه های صبحگاهی را در مجموعه‌های مختلف برپا کنیم و ورزش همگانی را توسعه دهیم. امروز هنر برنامه ریزی از اماکن ورزشی یک هنر مدیریتی است.

سجادی در پایان صحبت های خود گفت: هفت هزار برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که یک اقدام بسیار خوب در راه توسعه ورزش است و در کنار آن ارگان های دیگر نیز در این هفته برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی دولت ورزش و جوانان سرمایه وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند