Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل اعلام کرد: رئیس‌جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه سفر یک روزه به این استان خواهد داشت.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  سیدحامد عاملی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: رئیس‌جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه سفر یک روزه به این استان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

عاملی اظهار کرد: در این سفر تلاش می شود تا مطالبه‌های استان در بخش راه، راه آهن، کشاورزی، آب و دیگر طرح‌های اقتصادی و عمرانی مهم  طرح شده و تصمیم‌های مقتضی از سوی هیئت دولت برای تسریع در اجرا و تکمیل آنها برداشته شود.

وی تصریح کرد: قرار است در این سفر هشت تن از وزرا و معاونین رئیس‌جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گیرند.

حضور رئیس جمهور در بین مردم موجب امیدآفرینی می شود/ باید در کنار محرومین برای مناطق محروم تصمیم گرفتجزئیات سفر رئیس جمهور به اردبیل/ حضور وزرا به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌هارئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می‌شود

استاندار اردبیل ادامه داد: بر همین اساس  قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌های سرعین و نیر،  وزیر راه و شهرسازی در شهرستان‌های اردبیل و نمین، ،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اصلاندوز مغان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد، وزیر نیرو در شهرستان‌های خلخال و کوثر، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمی و انگوت، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله‌سوار و معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری در شهرستان مشگین‌شهر حضور یابند.

انتهای پیام/144/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهوری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه مسئولیت در نگاه اسلام سخت گیرانه است و کاسبی نیست که کسی بخواهد در قبال آن کاسبی کند، البته این به معنای انجام ندادن تکلیف نیست، اظهار داشت: استاندار قبل اخلاق مدار بود و توان خود را در انجام مأموریتی که بر عهده داشت به کار گرفتند، برای ایشان قبولی تلاش‌ها و عزت و سلامتی را خواستاریم.

وی گفت: برای استاندار جدید هم که در این مقطع حساس از خدمت گذاری هست، آرزوی موفقیت دارم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان با وجود داشتن نیروهای انسانی توانمند و ظرفیت‌های های فراوان به علل داخلی و بیرونی، تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، گفت: عمر خدمت گذاری استانداران ما سه سال و اندی است و گاهی ارائه خدمات از سوی آنها به عللی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان مانند بیماری است که نیازمند توجه فراوان است، ظرفیت فراوان، آب فراوان، خاک حاصلخیز و … دارد که با آنها می‌توان شرایط استان را تغییر داد، گفت: رئیس جمهور فرمودند لرستان را در محور اشتغال ویژه می‌بینیم، اما این امر محقق نشده است.

وی گفت: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و همواره این موضوع تکرار شده است، مصوبات مهم سفر رئیس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه ها، پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده و بعد از دو سال نارضایتی‌ها خودش را نشان می‌دهد.

گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امیدواریم این مشکلات حل شوند، انتظار این است که وزارت کشور به عنوان مادر وزارت خانه‌ها علل بیرونی وضعیت کنونی لرستان را رفع کند، تصریح کرد: نگاه دولت به لرستان عوض شود، لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و این در حالیست که صنایع نیمه تمام فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود، ادامه داد: خبری از عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان نیست و همچنان شاهد انبوه مشکلات، تورم، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و … در لرستان هستیم.

وی با اشاره به نامه نگاری با سران سه قوه برای انتقال مسائل و مشکلات لرستان، بیان داشت: مردم ما نظام را دوست دارند، ولایت مدار هستند، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که عمر خدمت گذاری استانداران ما به عدد قابل قبولی برسد.

کد خبر 6086873

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان