Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمید حمیدی از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر یادگار به شمال مقطع سازمان آب با سواری ال نود و آسیب شدید به این راکب خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ  حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراه های  پلیس راهور تهران بزرگ ، ضمن بیان این خبر گفت : با اعلام  مرکز فوریت های پلیسی 110  یک  دستگاه سواری ال نود که در مسیر یادگار به شمال مقطع سازمان آب در حال تردد بوده بشدت با یکدستگاه  موتور سیکلت که در همین بوده بشدت برخورد و در اثر این حادثه  راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با توجه به آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بود ، امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه  میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه  در ترافیک باقی ماندند و با هدایت عوامل پلیس راهور  از یک لاین عبوری حرکت کردند  .

سرکلانتر بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی پلیس بزرگراههای  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند . 

سرهنگ حمیدی  بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را  که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند  .

او از رانندگان خواست در هر حال تمام توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند تا در موقع بروز حادثه و دیدن مانع بتوانند به موقع خودروی خود را کنترل و از برخورد جلوگیری نمایند 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پلیس راهور مرکز فوریت های پلیسی زمین موتورسیکلت ترافیک تصادف کارشناسی تصادف موتور سیکلت ترافيك پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید