Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با هفته وحدت، طرح پیش فروش شش محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله از امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه به اجرا گذاشت.

به گزارش برنا، در این طرح که از امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه آغاز و تا یکشنبه دوم آبان ادامه خواهد داشت، شش محصول تارا با گیربکس دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موعد تحویل محصولات از مهر تا آبان سال ۱۴۰۱ تعیین شده است. 

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در روز دوشنبه سوم آبان ماه انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه کشی هم زمان در سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. 

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو پژو جدول فروش پیش فروش ایران خودرو فروش ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید لوازم یدکی بی ام و

خرید لوازم یدکی بی ام و از مکانی معتبر باعث می‌شود تا کلیه تجهیزات مورد نظر انتخابی شما بسته به نیازتان نظیر خرید فیلتر روغن بی ام و ، خرید اکتان بی ام و و سایر موارد همانند قطعه اصلی از عملکردی عالی و کیفیتی بالا برخوردار باشند. اگر در جستجو یافتن مکانی جهت خرید لوازم یدکی بی ام و مورد نیاز خود همچون اکتان بی ام و، فیلتر روغن بی ام و و سایر موارد هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید. یکی از بهترین‌ فروشگاه‌ها در این حوزه را در ادامه به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

لوازم یدکی بی ام و

وقتی قطعات اصلی خودرو بی ام و دچار مشکل می‌گردند ضرورت دارد تا برای رفع خرابی و کارکرد صحیح خودرو به روال سابق از قطعات یدکی کمکی کمک گرفت. خرید لوازم یدکی بی ام و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که در صورت خرید نامناسب این امکان وجود دارد که پول شما به هدر رفته و به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکنید.

بهترین مکان جهت خرید لوازم یدکی بی ام و برای سری‌های مختلف این خودرو را در ادامه معرفی خواهیم نمود.

معرفی سایت لوازم یدکی بی ام و تجهیز

مجموعه سایت بی ام و تجهیز یا همان لوازم یدکی بی ام و محمد با حدود یک دهه سابقه کاری موفق در عرصه تولید، توزیع و فروش انواع تجهیزات بی ام و فعالیت دارد‌. به کمک این مجموعه شما عزیزان می‌توانید خرید لوازم یدکی بی ام و همچون اکتان بی ام و، فیلتر روغن بی ام و غیره را با اصالت یالا، گارانتی معتبر، قیمت عالی انجام دهید. کافیست جهت خرید همین حالا به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه فرمایید.

محصولات موجود برای فروش در سایت لوازم یدکی بی ام و تجهیز

حتما این سوال برایتان به وجود آمده است که از طریق سایت بی ام و تجهیز می‌توان خرید چه محصولاتی را انجام داد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم تنوع زیادی از محصولات در این مجموعه وجود دارند که بسته به نیاز می‌توان خرید آن‌ها را انجام داد.

از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌ها و محصولات زیر اشاره نمود:

توپی چرخ E64 جلو – 31226765601 BMW گردگیر و ضربه گیر کمک F25/F 26 بی ام و – 31336787104 BMW سیبک فرمان E90 راست – 32106767782 سپر عقب سمت چپ X1 شبرنگ 2013 تا 2015 کمک فنر جلویی سمت چپ BMW سری 5 چراغ خطر عقب بی‌ام‌ و سری ۳ سمت چپ فلاپ دور گلگیر X6 – E71 جلو راست – 51777176236 فلاپ درب جلو MF25-F26 چپ -51138052082 گل پخش کن G30 راست – 51718060032 قاب آینه F10 کربن توری پایین سپر جلو F25/F26 ساده بی ام و – 51118056939 BMW

جهت خرید لوازم یدکی بی ام و به سایت بی ام و تجهیز مراجعه نمایید.

امکانات مختلف سایت لوازم یدکی بی ام و تجهیز

تنوع بالای محصولات موجود در این وب‌سایت

لوازم یدکی بی ام و بسیار متنوع بوده و افراد متناسب با نیاز خود به دنبال جستجوی آن‌ها از این فروشگاه به فروشگاه دیگر هستند. این کار یعنی خرید لوازم یدکی بی ام و همچون فیلتر روغن بی ام و و یا صافی بنزین بی ام و سایر تجهیزات به صرف زمان زیادی نیاز دارد.

شما عزیزان می‌توانید خیلی سریع‌تر از حد تصور تنها با چند کلیک ساده به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه نموده و تنوع بالایی از انواع تجهیزات متعلق به سری‌های مختلف خودرو بی ام و را از این مجموعه معتبر به صورت اینترنتی بیابید.

امکان خرید لوازم یدکی بی ام و به صورت اینترنتی

امکان خرید به صورت اینترنتی با امنیت بالا از این مجموعه وجود دارد. در نتیجه؛ شما مشتریان گرامی می‌توانید با خاطری آسوده و خیلی سریع وارد وب‌سایت بی ام و تجهیز شده، محصول مورد نظرتان را یافته، سفارش داده و پس از پرداخت وجه از طریق درگاه امن معتبر و تکمیل فرم ثبت نام در وب‌سایت آن را تحویل بگیرید.

ارسال فوری

ارسال کلیه تجهیزات مورد نیاز خودرو بی ام و در سری‌های مختاف همچون ضد یخ اصلی بی ام و، لوگو ولکام لایت زیر درب بی ام و، اکتان مکمل سوخت پرشیا ساین – A0104320100 و غیره متناسب با نیازتان خیلی سریع و بسته به منطقه و شهری که در آن حضور دارید؛ صورت می‌گیرد.

ثبت سفارش سری گارانتی معتبر

پس از اینکه محصول مورد نظر خود همچون توری G30 M بی ام و تایوان – 51118064930 BMW، ایرداکت پشت توریM – F10 وسط سپر – 51748049347 BMW، سیبک فرمان E90 راست – 32106767782 را انتخاب نموده و سفارشتان ثبت گردید؛ می‌توانید در زمان تحویل محصول در مکان موردنظرتان ان را با گارانتی معتبر تحویل بگیرید. خرید لوازم یدکی بی ام و را از بی ام و تجهیز انجام دهید.

جستجو آسان

جستجو انواع محصولات و تجهیزات خودرو بی ام و در سری‌های مختلف از طریق سایت بی ام و تجهیز کار بسیار آسانی است. تنها کافیست پس از ورود به سایت بی ام و تجهیز از قسمت سمت راست گزینه اول یعنی جستجو را انتخاب و با توجه به نوع محصول انتخابی انواع آن را مشاهده نمایید. برای مثال شما عزیزان با جستجو اکتان بی ام و در سایت بی ام و تجهیز محصولات متنوع زیر را پیدا خواهید نمود:

اکتان بوستر اتومکس – Automax Octane Booster – 62760 محصول نامبرده دارای سال تولید ۲۰۲۳ و متعلق به کشور آلمان در حجم ۲۵۰ است که می‌توان جهت خرید لوازم یدکی بی ام و نوع اصل آن همین حالا به سایت بی ام و تجهیز مراجعه نمود. قیمت محصولات در این مجموعه بسیار منصفانه است. بنابراین؛ اگر خواهان محصولات باکیفیت قیمت مناسب می‌گردید؛ کافیست برای خرید لوازم یدکی بی ام و به سایت بی ام و تجهیز مراجعه فرمایید.

سابقه یک دهه فعالیت موفق

مجموعه بی ام و تجهیز توانسته است یا حدود یک دهه فعالیت موفق انواع قطعات اصلی و یدکی خودرو بی ام را برای خریداران خرید لوازم یدکی بی ام و آماده سازد.

چرا وب‌سایت بی ام و تجهیز را انتخاب کنیم؟

عوامل زیادی دست به دست هم داده‌اند تا صاحبین سری‌های مختلف خودرو بی ام و سایت بی ام و تجهیز را برای خرید محصولات مورد نظر خود انتخاب نمایند‌. از جمله این دلایل می‌توان به کیفیت بالا، اصالت محصولات، داشتن گارانتی معتبر، قیمت عالی، امنیت پرداخت، خرید اینترنتی، تنوع بالا، تحویل سریع اشاره نمود.

از طرفی سایت بی ام و تجهیز هیچگونه محدودیت خریدی برای شما عزیزان قائل نشده است و می‌توانید به سرعت انواع محصولات را در تعداد مورد نظر از طریق این وب‌سایت انجام دهید. کافیست جهت خرید لوازم یدکی بی ام و همین حالا به سایت بی ام و تجهیز سر بزنید.

دیگر خبرها

  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • خرید لوازم یدکی بی ام و
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات