Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:10:26 GMT

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، نماد کم کاری است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۸۹۵

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر نماد کم کاری در شهر هستند که باید رفع شود

به گزارش ایسنا، محمود مسگریان پنجشنبه ۲۹ مهرماه در آیین تکریم و معارفه شهردار همدان اظهار کرد:شورای شهر همدان پیام آور وحدت و یکدلی برای مردم شهیدپرور، متدین و فهیم همدان است، شورای همدان مرکب از افراد با تجربه و جوانان فعال، خوش فکر و خلاق است که بیان‌گر آینده بهتری برای شهر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هر چند مسئولیت اصلی و ذاتی شورا نظارت بر امور شهرداری است ولی با توجه به وظایف دیگر شورا، ناظر بر تمام امور شهری خواهد بود تا نظرات خود را به دیگر مجموعه‌های شهری بدهد و پیگیری کند. 
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه این شورا با تلاش شبانه‌روزی فعالیت خود را شروع کرد، تصریح کرد: قبل از زمان آغاز مسئولیت برای انتخاب شهردار که اولین مسئولیت شوارست؛ فعالیت کرد و طبق آیین‌نامه فقط یک ماه فرصت داشت برای این انتخاب و فرآیندهای مختلفی را طی کرد تا در نهایت به ۴ نفر رسیدیم که با یک رأی اجماعی به یک نفر به عنوان شهردار رسیدیم که پشتوانه خوبی را داشته باشد و همین طور وحدت را به منسه ظهور بگذاریم.
مسگریان با اشاره به اینکه وزارت کشور به انتخاب نمایندگان مردم در شورا با رای اعتماد پاسخ داد، اظهار کرد: امروز شاهد برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهر هستم و می‌خواهیم این نمادهای کم‌کاری در شهر برداشته شود، خواهان رسیدگی به مناطق محروم هستیم هرچند در دوره قبل توجه شایانی به این مناطق شد و خواستار ادامه آن هستیم.
نماینده مردم در شورا افزود: شهرداری باید توجه بیشتری به درآمدهای پایدار داشته باشد که شهردار جدید با توجه به تخصص و مدرکش آن را مدیریت کند. 
وی با اشاره به ورودی‌های شهر همدان، گفت: ورودی‌های شهر در شأن مردم شریف و فرهنگی همدان نیست و باید ساماندهی شود و در این مدت چهار ساله باید پروژه‌های ماندگاری در شهر اجرایی شود.
رئیس شورای شهر همدان  ادامه داد: شهردار با استقامت در برابر مشکلات و بهره‌گیری از نیروهای شهرداری خواسته‌ها را برآورده خواهد کرد و ما شاهد افزایش رضایت مردم از شهرداری خواهیم بود.
مسگریان تصریح کرد: شهرداری همدان بهره چندانی از بودجه‌های دولتی نمی‌برد و تأمین هزینه‌ها بسیار سخت است و نباید برای تأمین این اعتبار بر مردم ظلم و فشار وارد شود، صوفی شهردار سابق کارنامه خوبی را داشته و شهردار جدید با شجاعت این مسئولیت را پذیرفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري شوراي شهر استانی اجتماعی شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه منعمی گفت: هرگاه طرح سوال از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری هستیم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای تثبیت جایگاهش شبیه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالب است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود.

منعمی افزود: اینگونه انتصابات سیاسی منجر به تأخیر در اجرای پروژه‌ها یا کیفیت نامتعارف آنها می‌شود لذا تاکید دارم شهردار به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضای شوراست و نیز اهداف مدیریت شهری که خدمت رسانی بهتر به شهروندان است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضاست؟ جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالت در جابجایی‌های مدیران ندارند.

وی افزود: اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد. رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 6088075

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد