Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تفتان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی، معدنی، گردشگری و به ویژه شیلاتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از مجموعه سیستم مدار بسته پرورش ماهی تفتان اظهار داشت: تفتان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی، معدنی، گردشگری و از جمله شیلاتی دارد که با توجه به شرایط مساعدی که این شهرستان در حوزه پرورش ماهی‌های سردآبی و خاویاری وجود دارد، می‌تواند به قطب پروش ماهی در استان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از تولیدکنندگان برای فروش محصول و دسترسی به بازارهای هدف حمایت شود. شهرستان تفتان قابلیت مناسبی در زمیته کشاورزی دارد.

سیستان و بلوچستان سرزمین طلای سفید استانتقال آب عمان به سیستان و بلوچستان بدون پیشرفت فیزیکی/ طرحی که به صورت نمایشی کلنگ‌زنی شد + فیلمطوفان بخشی از سیستان و بلوچستان را در می‌نوردد

وی همچنین در بازدید از مجتمع کشت و صنعت گوهرکوه بازدید کرد و در گفت‌وگو با مدیران و فعالان این مجتمع افزود: افزایش میزان کشت پنبه، اقتصادی کردن و استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی، استفاده از ظرفیت‌های پرورش ماهیان سردآبی باید مورد توجه مسوولان دست‌اندرکار قرار گیرد.

مجموعه سیستم مدار بسته پرورش ماهی در تفتان به همت بخش خصوصی ساخته و با حمایت‌های دستگاه‌های دولتی مشکلات پیش روی آن رفع شده که قادر خواهد بود حدود 100 تن انواع ماهیان سردآبی و خاویاری را در سال تولید کند که دارای ارزش افزوده زیادی است.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان