Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:49:51 GMT

اصلاح ۷۰۰ متری شبکه قدیمی توزیع آب همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۰۸۷

اصلاح ۷۰۰ متری شبکه قدیمی توزیع آب همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین آذرتکین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اجرای شبکه توزیع جدید در منطقه جولان، بخشی از شبکه قدیمی همچنان در مدار باقی مانده بود که با همت واحد حوادث آب این امور ۷۰۰ متر لوله آزبست قدیمی جمع‌آوری و از شبکه توزیع آب حذف شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام ساکنین هشت کوچه از این منطقه در مدار شبکه توزیع آب جدید قرار گرفتند گفت: در حین اجرای این پروژه چهار فقره شکستگی پنهان لوله‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیمتر و ۶ فقره انشعاب قدیمی دارای نشتی که هدررفت پنهان آب را در پی داشتند، شناسایی و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور آبفای شهرستان همدان تصریح کرد: اقدامات گفته شده ۶ لیتر در ثانیه صرفه‌جویی در مصرف آب را به دنبال داشته است که با توجه به شرایط کم آبی اقدام در خور توجهی است.

وی با بیان اینکه همزمان با جمع‌آوری شبکه قدیمی در منطقه جولان، ۲۵ فقره انشعاب آب نیز اصلاح شد اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰۰ متر لوله آزبست قدیمی از شبکه توزیع آب منطقه جولان جمع‌آوری شده است. 

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه توزیع آب اصلاح شبکه آب شبکه توزیع توزیع آب جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر طاهری گفت: در راستای سیاست های مدیریت شهری درخصوص ساماندهی آسیب های اجتماعی، توقف فعالیت عوامل غیرمجاز پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به گشت مستمر اکیپ های خدمات شهری گفت: در همین راستا 257 نفر از عوامل غیر مجاز پسماند جمع آوری و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

معاون شهردار منطقه 2با اشاره به اینکه طرح جمع آوری عوامل غیر مجاز پسماند از سال گذشته آغاز شده است، گفت: از آنجایی که فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله های شهری و افرادی که در این رابطه فعالیت می کنند علاوه بر اینکه سبب آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود سبب زشتی چهره شهر نیز می شود، برهمین اساس جمع‌آوری دپوهای غیر مجاز پراکنده در سطح منطقه و انتقال به مخازن غلطان جانمائی شده در سطح نواحی ۹ گانه اجرا شد.

معاون شهردار منطقه 2 با اشاره به توقیف 9 دستگاه خودروی غیر مجاز جمع آوری پسماند،گفت: با بهره مندی از اکیپ های سدمعبر و شهربانان نواحی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 78 تن پسماند خشک جمع آوری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد