Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هوشنگ محمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی در قالب گشت تعزیرات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یک هزار و ۱۸۴ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۴۸۲ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۶۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۶۶۳ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت هزار  میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور بوده است.

این مسوول، قاچاق کالاهای اساسی،سوخت ،البسه وماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون بیان کرد.

محمدی افزود: در راستای تحول بخشی به فعالیت های سازمان تعزیرات حکومتی،نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و پرمصرف در سطح بازار و واحدهای عرضه تشدید شده است.

وی اعلام کرد از ابتدای طرح تحول ۴۲ تیم تعزیرات گشت نظارتی برگزار کرده اند و برای ۲۱۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

این مسوول گفت: امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ و تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین به سود جویان و متخلفان صنفی هشدار داد و گفت: تخلفات صنفی در کوتاه ترین زمان مورد رسیدگی قرار دارد.

برچسب‌ها گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی گشت استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه