Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:38:26 GMT

سیستان و بلوچستان مملو از استعدادهای فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۲۴۱

سیستان و بلوچستان مملو از استعدادهای فرهنگی است

به گزارش ایرنا محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در همایش منادیان وحدت که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد اظهارداشت: این استان با پیشینه تاریخی خود یکی از مهمترین جلوه‌های مدنیت و فرهنگ در تاریخ ایران اسلامی است. 
وی افزود: در سیستان و بلوچستان با مردان، زنان و دلاورمردان روبرو هستیم که با قدرت، ایمان، عشق به ایران عزیز  و اسلام با تقرب به آموزه‌های الهی مظهر وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشت که در راه توسعه اقتصادی مردم قرار دارد تلاش برای پیشرفت فرهنگی خواهد بود. 

به گزارش ایرنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زاهدان بود.

در حال تکمیل...
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت سیستان و بلوچستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت زاهدان فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حمید بهادری روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و بصورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 845484 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد