Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، نوراله طاهری فرماندار شهریار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان شهریار طی هفته گذشته روندی افزایشی در آمار فوتی‌ها و بستری‌ها را نشان  می‌دهد؛ آمار فوتی ۱۹ درصد و بستری‌ها ۴ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز واکسیناسیون در شهریار، افزود: حدود ۵۷ درصد از جامعه هدف واکسیناسیون شهرستان شهریار دوز اول واکسن و ۲۳ درصد نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند و ۶۵ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان شهریار نیز دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهریار با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی شهریار گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) تجربه تعطیلی کار در گذشته را داشته که این تعطیلی‌ها زمان فراوانی را برای شروع مجدد کار هدر داده است. در حال حاضر نیز با وجود اینکه به لحاظ فیزیکی کار بیمارستان در آستانه اتمام است ممکن است به شرایط قبلی یعنی تعطیلی دچار شویم.

وی تأکید کرد: از استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درخواست داریم دستور شروع به کار پیوسته برای تکمیل نهایی بیمارستان صادر شود.

به گزارش فارس، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار با گذشت حدود ۳۰ سال از زمان کلنگ‌زنی، در سال ۹۶، با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل وزارت بهداشت شد و امروز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد، در مراحل پایانی اتمام بنای فیزیکی قرار داشته و پس از وعده‌های مکرر مسوولان، پیش‌بینی تجهیز و راه‌اندازی آن تا پایان سال ۱۴۰۰ می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان شهریار تعطیلی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملیات اعزام زائران عمره مفرده از دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و عملیات برگشت زائران هم از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی در سراسر کشور ۵ هزار و ۷۲۰ زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۵۰ درصد این زائرین در قالب ۲۲ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین عمره مسن هستند خدمات ویژه‌ای از نظر ویلچر و تکریم زائرین در فرودگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون زائر به عتبات عالیات و امامن مقدسه از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) سفر خود را انجام دادند.

چلندری در خصوص وضعیت تاخیر پرواز‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده، اما تاخیرات دو بخش است بخشی مربوط به تاخیرات عملیانی است و بخشی دیگر مربوط به شرایط جوی است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاخیر پرواز مربوط به شرایط جوی را کاری نمی‌توان کرد، اما تاخیر‌های عملیاتی هماهنگ شده از هواپیمای جایگزین استفاده شود.

وی گفت: اگر پروازی تاخیر داشته باشد در ترمینال سلام ظرفیت استراحت حدود هزار نفر فراهم است و اگر تاخیر بیشتر از ۶ ساعت شود قطعا به هتل انتقال پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی