Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:18:05 GMT

زلزله ۴.۷ ریشتری زهکوت خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۴۸۴

زلزله ۴.۷ ریشتری زهکوت خسارتی نداشت

گروه استان‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: زلزله ۴.۷ ریشتری زهکلوت در جنوب استان کرمان خسارت جانی و مالی نداشت. - اخبار استانها -

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به وقوعزمین لرزه‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین در جنوب استان کرمان اظهار داشت: این زلزله در ساعت 9 و 35 دقیقه صبح امروز حوالی زهکلوت در استان کرمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 27.643 درجه شمالی و طول جغرافیایی 58.486 درجه شرقی رخ داده است گفت: تیم‌های ارزیاب بلافاصله به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده گفت: کانون زمین لرزه جازموریان حوالی زهکلوت در شهرستان رودبارجنوب بوده و تاکنون فاقد تلفات و خسارت بوده است.

زلزله 4.7 ریشتری زهکلوت کرمان را لرزاندخسارت زلزله 5.1 ریشتری به منازل مسکونی روستاهای زرند به روایت تصویراستاندار کرمان از روستای زلزله زده دهزوئیه بازدید کرد+تصاویر

مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز اظهار داشت: تا کنون از زلزله 7.4 ریشتری صبح امروز جازموریان خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه تیم های ارزیاب اعم از هلال احمر و دهیاری به روستاها و مرکز زلزله اعزام شده‌اند گفت: خوشبختانه مرکز این زلزله خارج از منطقه مسکونی و واقع در تالاب جازموریان بوده و خساراتی را در پی نداشته است.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله استان کرمان زلزله استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌دقتی کارگر کارواش، خسارتی سنگین به بار آورد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریزش سنگ در جاده چالوس حادثه آفرید (فیلم) اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم) لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • بی‌دقتی کارگر کارواش، خسارتی سنگین به بار آورد (فیلم)
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند