Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-اجتماع بزرگ حوزویان خراسان در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان افغانستان، با حضور اساتید و طلاب در مدرسه نواب در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در اجتماع حوزویان خراسان در اعتراض به کشتار شیعیان افغانستان اظهارداشت: 1400سال است که کفار با انجام جنایات بزرگ و کشتار مسلمانان می‌خواهند از اسلام چهره‌ای خشونت آمیز به جهانیان معرفی کنند؛ اما حرکات خبیثانه دشمنان مانند آنچه در افغانستان رخ داد، نمی‌تواند چهره خشنی از اسلام به دنیا معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسلام یک دین کامل و سرشار از محبت، دوستی و مهربانی است و دشمنان اسلام سعی دارند که در کشورهایی، مانند افغانستان با انجام حرکات انتحاری، حادثه‌های تلخی رقم بزنند و از طریق این فعالیت‌ها به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: مردم افغانستان و سایر کشور‌های اسلامی، برادران مسلمانی هستند که با هوشیاری این جنایات تروریستی را محکوم کرده و مانع دست یابی دشمنان به اهدافشان می‌شوند.

طالبان: جامعه جهانی دولت افغانستان را به رسمیت بشناسد/ آمریکا دارایی‌های ما را آزاد کندتجمع اعتراضی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در محکومیت کشتار شیعیان افغانستان به‌روایت تصویراختصاصی| انتقال تعدادی از مجروحان انفجار مسجد شیعیان قندهار افغانستان به ایران

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: کشتن دختران 10، 12 ساله در افغانستان و مردم بی‌گناه در آن کشور نشان از ضعف و حقیر بودن دولتمردان غربی و همچنین تروریست‌ها دارد.

وی گفت: آمریکا با هدف مبارزه با تروریسم، مبارزه با موادمخدر و تشکیل دولت مردمی، در این کشور حضور پیدا کرد؛ اما بعد از 20سال با انجام تمام جنایات جنگی در این کشور، شکست خورد و آنجا را ترک کرد؛ البته جانشین‌های آمریکا مانند گروه‌های تروریستی هنوز در آنجا حضور دارند.

آیت الله سلیمانی به کشور‌های پشتیبان گروه‌های تروریستی هشدار داد: کشور‌های تروریستی بدانند که گروه تروریستی داعش کاملا شکست خورده اما همین گروه  روزی به کشور‌های سلطه گر ضربه خواهد زد.

انتهای پیام/281/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه ای به «عالیجناب پاتریارک کیریل رئیس کلیسای ارتدوکس» و «شیخ راویل عین الدین رئیس اداره مسلمانان روسیه» حادثه تروریستی در یکی از تالارهای مسکو را محکوم و با مردم و علما و شخصیت های دینی این کشور ابراز همدردی کرد.

کد خبر 6063000

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • بازگشت جهانی داعش
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی