Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی احمد آقاپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ارومیه تا ۲۷ مهر امسال، ۸۸.۶ درصد، خوی ۸۱.۸ درصد و در تکاب نیز ۸۰.۳ درصد واجدان شرایط، واکسن کرونا تزریق کرده اند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان های سردشت، پیرانشهر و چالدران به ترتیب با ۶۶، ۶۸ و ۶۹ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در این میان بعد از سه شهرستان برتر، بوکان، پلدشت، چایپاره، سلماس، شاهین دژ و نقده بیش از ۷۵ درصد و اشنویه، شوط، ماکو، مهاباد و میاندوآب با بیش از ۷۰ درصد در رده های بعدی قرار دارند.

آقازاده گفت: تا ۲۷ مهر امسال، بیش از ۷۹ درصد مردم واجد شرایط در آذربایجان غربی، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است.

برچسب‌ها تکاب خوی آذربایجان غربی طرح واکسیناسیون کرونا ارومیه واکسیناسیون واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب خوی آذربایجان غربی تکاب خوی آذربایجان غربی طرح واکسیناسیون کرونا ارومیه واکسیناسیون واکسن کرونا آذربایجان غربی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه