Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرعلی حق گویان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات ارایه شده با ۱۲۹ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال اعتبار به نیازمندان استان پرداخت شده که امیدواریم این مساله بتواند بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

وی افزود: این در حالی است که این نهاد به صورت روزانه و ماهانه خدمات متعددی را به نیازمندان تحت پوشش خود ارایه می کند ولی گاهی اوقات این افراد با مشکلات دیگری روبرو می شوند که امیدواریم تسهیلات ارایه شده گره گشای مشکلات آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، علاوه بر تسهیلات ضروری، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از ابتدای امسال یک هزار و ۵۵۶ کمک موردی به مددجویان و خانواده های نیازمند زندانیان کرده است.

حق گویان اضافه کرد: کمک های موردی با ۲۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار بین افراد توزیع شده که امیدواریم منجر به کاهش مشکلات آنها شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: این نهاد نسبت به موضوعات حمایتی و سلامتی خانواده های تحت پوشش خود بسیار حساس بوده و امیدواریم با توجه به خدمات ارایه شده خانواده های نیازمند در این موضوعات مشکلاتی نداشته باشند.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مددجوی کمیته امداد ایرنا استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مددجوی کمیته امداد ایرنا تسهیلات بانکی مددجوی کمیته امداد ایرنا استان قزوین محرومیت کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آموزگاری در شهر قزوین، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه محل خدمتش را بر عهده گرفت.
خانم سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین که ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد، می‌گوید: برای برگزاری برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، سالن اجتماعات استانداردی در مدرسه وجود نداشت؛ بر همین اساس، بخشی از هزینه نوسازی و بازسازی سالن اجتماعات مدرسه را که در جلسه انجمن اولیا و مربیان تصویب شد، تقبل نمودم.
خانم طاهرخانی کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به بازسازی سالن اجتماعات مدرسه میثاق را هدیه کوچکی به دانش‌آموزان این مدرسه می‌داند و ادامه می‌دهد: از آنجا که دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه، به جز مدرسه فضای خاصی برای فعالیت‌های مختلف ندارند، لازم است به امکانات و توان این دانش‌آموزان، نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد.
گفتنی است واحد آموزشی استثنایی میثاق، با ۱۳۰ دانش‌آموز، از پیش دبستانی تا پایه ششم، بزرگ‌ترین آموزشگاه استثنایی استان قزوین است.

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم