Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهم‌ترین ارکان اداره هر سازمان و شرکتی، امور مالی است. فرقی نمی‌کند که شرکت در چه سطحی فعالیت می‌کند؛ خواه یک استارتاپ با تعداد محدودی از افراد باشد یا بحث از یک کسب و کار بسیار بزرگ با چند هزار نفر نیروی کار و گردش مالی چند صد میلیاردی. کوچک‌ترین سهل‌انگاری در رسیدگی به امور مالی هر مجموعه‌ای بلافاصله روی عملکرد شرکت تأثیر خود را نمایان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی خدمات مختلفی از جمله حسابداری، حسابرسی و مالیات در زمره امور مالی قرار می‌گیرند. گستردگی و تخصصی بودن امور مالی چالش‌های جدی را پیش روی شرکت‌ها قرار می‌دهد. مالی چی در زمینه ارائه خدمات مشاوره مالی آنلاین و حضوری آماده همکاری با تمام شرکت‌های فعال در سطح کشور است.


انواع خدمات مالی که توسط مالی چی ارائه می‌شود

یک شرکت از روز نخست که فعالیت خود را آغاز می‌کند، با انبوهی از چالش‌های مالی مواجه می‌شود. مدیران مجموعه‌های مختلف باید این چالش‌ها را از همان ابتدای راه کاملا جدی بگیرند و برای هدایت آن‌ها در مسیر معین برنامه‌ریزی کنند. در چنین شرایطی است که می‌توان امید داشت شرکت خیلی زود به راندمان کاری مطلوب دست پیدا کند. در همین راست بد نیست که نگاهی به سه مورد از مهم‌ترین خدمات مالی چی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارند، بیندازیم.

1. خدمات مالیاتی

مطابق قانون یک شرکت باید با فاصله کمی پس از راه‌اندازی& نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اقدام کند. در غیر این صورت تمام فعالیت‌های شرکت غیرقانونی خواهد بود و تبعات این مسئله متوجه مدیران آن می‌شود. چند سالی است که قوانین مالیاتی در کشور به‌روزرسانی شده است و تدوین آیین نامه های مالیاتی در دستور کار قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده است. از طرفی تخصصی بودن مسئله مالیاتی به حدی است که باید حتما پیگیری امور مرتبط با آن را توسط افرد متخصص و باتجربه در دستور کار قرار داد.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های مالیاتی در هر شرکت است. در پایان هر سال مالی باید اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت‌ها در چارچوب تعیین شده از سوی سازمان امور مالیاتی تکمیل شود و در اختیار این مرجع قانونی قرار بگیرد. اما همه چیز در اینجا به پایان نمی‌رسد؛ چراکه بعد از ابلاغ برگه تشخیص از سوی اداره مالیات، ممکن است مؤدیان نسبت به مالیات تعیین شده اعتراض داشته باشند. در چنین شرایطی می‌توان با تنظیم لایحه مالیاتی، نسبت به پیگیری حقوق خود در مراجع ذی‌صلاح اقدام کرد. اگر در این زمینه نیاز به کمک دارید روی لینک زیر کلیک کنید و با مشاوران مالی چی در ارتباط باشید:

https://malichii.com/services/tuning-tax-return

پیگیری امور مرتبط با این حوزه علاوه بر مسائل مالی نیاز به دانش حقوقی نیز دارد. به همین دلیل نیاز به افراد خبره‌ای وجود دارد که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کرده باشند. کارشناسان و مشاوران مالیاتی مالی چی آماده همکاری با شرکت‌های مختلف هستند.

2. خدمات حسابداری

حسابداری به‌عنوان شاخه‌ای از خدمات مالی در شرکت‌ها به شمار می‌آید که میزان دقت در اجرای آن رابطه مستقیمی با راندمان کاری شرکت‌ها دارد. یک شرکت برای آنکه بتواند به سود مناسب دست پیدا کند، باید سیستم‌های مالی دقیق و هوشمندی را در سازوکار خود در نظر بگیرد. حسابداری نقش راهبری در پیاده کردن این سیستم‌ها در کسب و کارها دارند. در واقع می‌توان این طور بیان کرد که& حسابداری به نوعی ابزار برنامه‌ریزی در اختیار مدیران سازمان‌ها هستند.

خدمات حسابداری که توسط مالی چی ارائه می‌شود، در ایجاد ساختار نظام‌مند در امور مالی درون شرکت‌ها و ارتباطات بیرونی آن‌ها با شرکت‌های دیگر و مشتریان، نقش کلیدی ایفا می‌کند. تهیه صورت‌های مالی در شرکت‌ها از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های حسابداری است. مدیران شرکت‌ها با استفاده از صورت‌های مالی می‌توانند وضعیت فعالی شرکت خود را رصد کنند و برای بهبود فرآیند‌ها در ادامه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

3. خدمات حسابرسی

حسابرسی را می‌توان به‌نوعی چشم بیدار مدیران شرکت‌ها روی بخش‌های مختلف زیرمجموعه خود تلقی کرد. اهداف یک شرکت باید به‌صورت مستمر در بخش‌های مختلف پایش و رصد شود تا از صحت و سقم اجرای امور اطمینان حاصل شود. حسابرسی در اینجا موضوعیت پیدا می‌کند. یک حسابرس در شرکت‌ها اسناد و صورت‌های مالی را به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهد. به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند میزان سلامت بخش‌های مختلف زیرمجموعه خود را ارزیابی کنند. حسابرسی در شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد. برخی از کسب و کارها به‌صورت دائمی، واحد حسابرسی در مجموعه خود دارند. در عین حال امکان استفاده از حسابرسان مستقل از بیرون شرکت‌ها وجود دارد. مالی چی این امکان را نیز برای سهولت کار شما فراهم کرده است که بتوانید از بخش از کار مالی خود را برون سپاری کنید.

برون‌سپاری خدمات مالی چه مزایایی برای شرکت‌ها دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، برخی از شرکت‌ها واحدهای مختلف مالی از جمله حسابداری و حسابرسی را درون ساختار خود تعریف می‌کنند. به این ترتیب با استخدام کارشناسان متخصص در این زمینه فعالیت‌ها را پیگیری می‌کنند. در مقابل، اما هستند شرکت‌هایی که به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند خدمات مالی خود را به‌صورت برون‌سپاری پیگیری کنند. در همین راستا مهم‌ترین مزایای برون‌سپاری خدمات حسابداری، حسابرسی و مالیاتی برای شرکت‌ها عبارت‌اند از:

پیدا کردن کارشناسان متخصص و خبره در زمینه امور مالی برای استخدام کار چندان راحتی نیست. برون‌سپاری خدمات در کاهش هزینه‌های جاری شرکت‌ها بسیار مؤثر است. تمرکز مدیران شرکت روی فعالیت‌های تخصصی زیرمجموعه خود ارتقا پیدا می‌کند. قراردادهای برون‌سپاری امکان انعطاف‌پذیری بالایی دارند و شرکت‌ها می‌توانند در گذر زمان نیازهای تازه خود را نیز برآورده کنند. بخش‌های زیادی از ناتوانی‌ها و عملکردهای ناسالم درون شرکت‌ها در کمترین زمان ممکن شناسایی می‌شود. قوانین و فناوری‌های حسابداری روزبه‌روز در حال تغییر و پیشرفت هستند. برون‌سپاری امکان همگام‌سازی با این تغییرات را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. در برون‌سپاری خدمات مالی می‌توان با عقد قراردادهای محکم مسئولیت اشتباهات را مستقیما متوجه طرف قرارداد کرد. زمان پیگیری و رسیدگی به امور مالی در شرکت‌ها کاهش پیدا می‌کند. سلامت محیط کار تا حد زیادی تضمین می‌شود. نحوه استفاده از خدمات مالی چی

مالی چی به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی در سطح کشور، با استفاده از زیرساخت‌های آنلاین سعی کرده است تا خدمات خود به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن در اختیار شرکت‌ها قرار دهد. در همین راستا خدمات حسابداری آنلاین، مشاوره مالیاتی آنلاین و ... به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مزایای مالی چی به شمار می‌آید. برای ارتباط با مالی چی می‌توانید از اپلیکیشن مالی چی یا شماره تماس 1408 استفاده کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن شما را به کارشناسان مد نظر مرتبط می‌کنند. با مالی چی دشواری‌های امور مالی در شرکت‌های خود را به دست فراموشی بسپارید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برون سپاری خدمات مالی در شرکت ها خدمات حسابداری خدمات مالی فعالیت ها امور مالی کسب و کار مهم ترین یک شرکت مالی چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند

علیرضا فخاری در نشست با مدیران مالیاتی استان تهران، با اشاره به اهمیت جایگاه مالیات در جامعه، آن را یکی از ارکان اجرای عدالت مالی در کشور دانست و اظهار کرد: در گذشته از مالیات به عنوان یک عنصر نامطلوب یاد می‌شد، در حالی که مالیات حامی اجرای عدالت اقتصادی در جامعه است.

فخاری بیان کرد: مالیات یکی از عوامل تولید عدالت در اقتصاد عام است و کمک می‌کند سطوح عدالت در درآمد هزینه‌ها بین اقشار مختلف جامعه تراز شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مالیات رشد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی را رقم می‌زند، بیان کرد: باید برای تبیین جایگاه واقعی مالیات در جامعه و تغییر ذهنیت‌ها در این حوزه تلاش مضاعف صورت بگیرد، چرا که اگر شخصی ببیند از مالیاتی که پرداخت می‌کند در حوزه‌های اجتماعی، درمانی و فرهنگی استفاده می‌شود و مسیر مالیاتی و هزینه کرد‌ها شفاف است، به پرداخت مالیات ترغیب می‌شود.

استاندار تهران بر ضرورت تشکیل فضای حکمرانی مالی به منظور پیشرفت اقتصادی کشور، تاکید کرد.

وی تبیین آثار عدم پرداخت مالیات در جامعه و ضرورت سهیم شدن مردم در مشارکت‌های اجتماعی را بسیار مهم دانست و افزود: بخشی از مشارکت‌ها در راستای شفاف سازی ایجاد و به سیستم مالی کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری