Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:44:34 GMT

دستگیری بیش از ۱۷۰ سارق در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۳۷۰۳

دستگیری بیش از ۱۷۰ سارق در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف ارتقای امنیت در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: با تلاش ماموران، در این راستا ۱۷۶ سارق شناسایی و در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

سردار سعید دادگر گفت:این سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۷۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان گفت: دستگیری ۳۲۵ متهم تحت تعقیب و معرفی آنان به مراجع قضائی از دیگر اقدامات این طرح بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی برابر قانون با مجرمان و هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارقان سابقه دار پاکسازی نقاط آلوده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر