Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:30:32 GMT

شهرداری عمل به مسئولیتهای اجتماعی را جدی بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۰۷۰

شهرداری عمل به مسئولیتهای اجتماعی را جدی بگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه دیدار با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: این هفته توفیق داشتیم که در کنار سردار رحیمی و همکاران ایشان در شهرداری تهران باشیم. اساس دیدار این بود که باید ناظر به افق مطلوبی در شهر رقم بخورد و شهر تهران به یک شهر الگو و نمونه در ابعاد مختلف تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با بیان اینکه باید تغییر و تحول در بخش نرم افزاری و سخت افزاری شهر یعنی کالبد و روح شهر اتفاق افتد، افزود: ما نیازمند یک همراهی، همفکری و قبول مسئولیت‌های متقابل هستیم تا بتوانیم ایده آل خود را در شهر محقق کنیم. نقش ناجا برای کمک به شهرداری برای تحقق ایده آل خود، نقشی ممتاز و مشخص است.

زاکانی درباره اهم موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، بیان کرد: باید بتوانیم در حوزه‌های اجتماعی، کالبدی و ایجاد یک نظم قاعده مند در حریم و مسائل مختلف شهری، ترافیک و حمل و نقل، و سایر موضوعات یک شرایط مطلوب را ترسیم کنیم و در ادامه دست به دست هم دهیم تا این ایده آل محقق شود.

وی اضافه کرد: برای مدیریت شهری مایه مباهات است که امروز در هفته وحدت این انسجام، همدلی و پیوستگی را تشدید کنیم. تمامی این موارد در راستای اهداف مهمی خواهد بود تا شهروندان در یک فضای فوق العاده بهتری از فضای فعلی، تنفس کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: شهروندان باید از طریق مشارکت اجتماعی، شرایط ایده آل را رقم بزنند. مدیریت شهری به همراه شهروندان، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها باید ید واحدی شوند تا در مسیر تحقق اهداف، همه مسئولیت بپذیرند.

زاکانی با بیان اینکه امروز بنا شد کارگروه مشترکی میان شهرداری و نیروی انتظامی شکل گیرد، عنوان کرد: باید چهارچوب‌های فعالیت این کارگروه حداکثر ظرف ۲۰ روز شفاف شود تا در ادامه مسیر گذشته اما با یک جان و افق بالاتری این همکاری به منصه ظهور برسد. حاصل این همکاری باید خیر و برکتی برای جامعه باشد.

وی با تأکید براینکه امروز شهرداری شهر را برای شهروندان آن می‌خواهد، اظهار کرد: شهروندان باید در آرامش و شرایط مطلوب باشند. شهرداری مسئولیت‌های اجتماعی را در کنار سایر مسئولیت‌های خود جدی می‌گیرد. اگر تعدادی از شهروندان به علت شرایط امروز جامعه در زندان به سرمی برند، توجه به خانواده‌های آن‌ها جزو رسالت‌های جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری است.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: همچنین این مورد درباره معتادان متجاهر و خانواده‌های آن‌ها، کودکان کار یا زباله گرد و … صدق می‌کند. این موضوع ناظر به همه امورات اجتماعی و سرفصل تغییر و تحول در اجتماعی است که شهرداری می‌خواهد برعهده بگیرد. بنابراین در این مسیر امکان ندارد که به تنهایی موفق شویم؛ جز با کمک همه به ویژه نیروی انتظامی تا بتوان بار شهر را کم کرد.

کد خبر 5332958

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی سردار رحیمی شهرداری شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی مواد مخدر بنیاد شهید و امور ایثارگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عزت الله ضرغامی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه گردشگری حکم انتصاب میراث فرهنگی سازمان ورزش شهرداری تهران نیروی انتظامی شهردار تهران ایده آل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید