Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه شورای فیفا گفت: "جام باشگاه‌های جهان اوایل سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی وجود ندارد، اما میزبان امارات متحده عربی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

جام جهانی باشگاه در سال ۲۰۲۱ قرار بود اواخر سال جاری میلادی به میزبانی ژاپن برگزار شود، اما این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد.

جام جهانی باشگاه‌های جهان معمولاً در ماه دسامبر برگزار می‌شود، اما این دومین سال پیاپی است که به تاخیر می‌افتد. دوره ۲۰۲۰ این مسابقات ماه فوریه امسال در قطر برگزار شد.

چلسی پس از قهرمانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، نماینده این قاره خواهد بود، در حالی که حضور الاهلی مصر قهرمان آفریقا نیز در این مسابقات قطعی شده است.

نماینده آمریکای جنوبی یکی از ۲ تیم پالمیراس یا فلامنگو است و این دو تیم برزیلی ماه آینده دیدار در فینال کوپا لیبرتادورس با هم دیدارخواهند کرد. نماینده آسیا نیز یا الهلال عربستان و یا پوهانگ استیلرز جمهوری کره خواهد بود که روز ۲۳ نوامبر در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف هم خواهند رفت.

در آخرین دوره جام باشگاه‌های جهان، که در قطر برگزار شده بود بایرن مونیخ عنوان قهرمانی را به دست آورد.
پیش از این چهار دوره از مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شده است که آخرین دوره آن سال ۲۰۱۸ بود که رئال مادرید قهرمان شد.

بیشتر بخوانید

انتقاد اینفانتینو از برنامه مسابقات بین المللی

فیفا پیش نویس برگزاری ۲ سالانه جام جهانی را به کنفدراسیون‌ها فرستاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جیانی اینفانتینو فیفا باشگاه های جهان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هفتمین دوره اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی به میزبانی بندر انزلی تا ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این اردو که متشکل از ۲۱ بازیکن از سراسر کشور در حال برگزاری است، المیرا پوپاش، زیبا یحیوی، فائزه پشتدار و نازنین امیدی ۴ ورزشکار گیلانی و مینا حسنی به عنوان مربی از گیلان حضور دارند.

تیم ملی هاکی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای در مسابقات قهرمانی آسیا (به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه) و انتخابی جام جهانی آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد