Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:24:51 GMT

۱۷۰ خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۲۴۰

۱۷۰ خانه ورزش روستایی در البرز تجهیز می شوند

مجید رضاخانی روز پنجشنبه در حاشیه تجهیز ۱۰ باب خانه ورزش روستایی البرز در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون ۱۵۵ خانه ورزش روستایی در استان به وسایل ورزشی تجهیز  شده اند و  بنا داریم این تعداد را تا پایان سال جاری به ۱۷۰ واحد برسانیم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار  در استان البرز  داریم گفت: طی هدفگذاری بنا داریم تا تمام این روستاها را با هدف توسعه ورزش، به تجهیزات ورزشی مجهز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا خانی ادامه داد: امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی ۱۰ روستا به وسایل ورزشی تجهیز شد  که این روستاها در شهرستان های ساوجبلاغ، چهارباغ، کرج، نظر آباد و طالقان قرار دارند.

وی اظهار داشت: با مجهز شدن این روستاها به وسایل ورزشی، رقابت  خانه های ورزش روستایی امسال در استان برگزار خواهد شد.

حدود ۱۶۰ هزار نفر در مناطق روستایی استان البرز زندگی می کنند.

برچسب‌ها البرز وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز وزارت ورزش و جوانان البرز وزارت ورزش و جوانان ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس

به گزارش جام جم آنلاین،علی جان صادق‌پور افزود: در دو سال گذشته ، ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب، شامل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای کازرون ، آباده و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستاهای امیر آباد کافتر و شهر میان در شهرستان اقلید و  پکیج تصفیه فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم‌بید در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان فارس اضافه کرد: با گشایش این تصفیه‌خانه‌ها ۲۷هزار و ۱۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری و ۹۱۰ متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برنامه‌های خود را در بخش فاضلاب مبتنی بر افزایش سرانه بهره‌مندی از سامانه‌های جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری و روستایی تدوین کرده است، افزود: در این مدت همچنین بیش از ۸۰ هزار متر به خطوط انتقال و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب اضافه شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه، خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر داراب هم در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی